Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa ma nowego prezesa

23 kwietnia 2014 roku Marek Zaleśny - menadżer od kilkunastu lat związany z branżą transportu kolejowego – został powołany na prezesa zarządu Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. w Katowicach.

Marek Zaleśny jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczął w roku 1989, pełniąc funkcje kierownicze w spółkach handlowych. Od roku 1999 zarządzał firmami związanymi z transportem kolejowym należącymi do Grupy CTL. W latach 2009-2013 był Członkiem Zarządu ds. Handlowych PKP CARGO S.A. Odpowiadał m.in. za proces restrukturyzacji przewoźnika kolejowego i przygotowania go do debiutu giełdowego.

 

23 kwietnia br. został powołany na stanowisko prezesa zarządu Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. w Katowicach. Jest to obecnie najstarszy i największy podmiot zajmujący się integracją handlu surowcami na rynkach krajowych i zagranicznych z płynnie działającą logistyką. Głównym obszarem działalności handlowej jest sektor hutnictwa i górnictwa, w którym CZH S.A. organizuje dostawy głównie wyrobów stalowych do spółek węglowych.

 

- Najbliższe lata to niezwykle istotny okres dla rozwoju górnictwa i hutnictwa w Polsce, a także dla naszej spółki. Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa będzie nadal kontynuować proces dywersyfikacji działalności i udoskonalać swoje usługi, tak by oferować klientom najwyższej jakości rozwiązania - mówi Marek Zaleśny, prezes Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A.

 

Nowy prezes CZH S.A. jest zawodowo związany z branżą górniczą i hutniczą od początku swojej kariery. Jest absolwentem Wydziału Mechaniczno – Energetycznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach, a następnie studiów podyplomowych w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę