Dzień Otwarty w showroomie Fabryki Przyszłości

Dzień Otwarty w showroomie Fabryki Przyszłości KPT

Krakowski Park Technologiczny po raz kolejny zaprasza do wizyty w świecie Przemysłu 4.0 podczas Dnia Otwartego pokazowej Fabryki Przyszłości hub4industry.

Dzień Otwarty showroomu Fabryki Przyszłości odbędzie się w czwartek, 18 lutego w godzinach 9.30-12.00. Uczestnicy wydarzenia odwiedzą unikalną na skalę Polski południowej przestrzeń, która prezentuje kluczowe rozwiązania Przemysłu 4.0: inteligentne i autonomiczne roboty, zaawansowaną analizę danych, łączność w sieci 5G, Internet Rzeczy i in.

>>Rejestracja na wydarzenie odbywa się na stronie<<

Wydarzenie poprowadzą eksperci z firm, które współtworzą hub4industry: T-Mobile Polska, hubraum, ASTOR oraz z Krakowskiego Parku Technologicznego.

Agenda wydarzenia

09.30-09:50: Start z ASTOR Innovation Room
09.50-10.30: Data Integration – dane jako podstawa zarządzania produkcją | ASTOR
10.30-11.10: Intelligent Robotics & Predictive Maintenance | ASTOR
11.10-11.50: Connectivity – łączność w nowoczesnej fabryce | T-Mobile Polska
11.50-12:10: Sesja Q&A

Pokazowa Fabryka Przyszłości hub4industry nie tylko demonstruje, ale też w sposób namacalny pozwala doświadczyć rozwiązań, które stosują największe firmy produkcyjne w Polsce i Europie. Na miejscu znajduje się przestrzeń robocza, tzw. living lab, a jedną z ważnych usług hub4industry są testowe wdrożenia dla firm, czyli „test before invest". 

W tym roku hub4industry planuje organizować cykliczne Dni Otwarte i co miesiąc zapraszać gości do odwiedzin w showroomie – zarówno formie wirtualnej, jak i na żywo, w ograniczonej liczbie osób i z zachowaniem reżimu sanitarnego. Aby móc odwiedzić showroom osobiście, wystarczy wypełnić formularz na stronie.

Źródło: KPT

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę