Endress+Hauser zbada polski przemysł

Endress+Hauser zbada polski przemysł Pixabay

Spółka Endress+Hauser rozpoczyna projekt badawczy, którego efektem będzie raport o kondycji polskiego przemysłu – zmianach, trendach i kierunkach jego rozwoju. Firma zaprasza do udziału przedstawicieli wspomnianego sektora. W tym celu uruchomiła badawczą platformę online.

Projekt Endress+Hauser „Technologie, usługi i produkty zmieniające polski przemysł” zakłada wnikliwą analizę polskiego przemysłu z perspektywy jego funkcjonowania, zachodzących zmian oraz planów, które realizują przedsiębiorstwa produkcyjne. Pierwsza edycja badania skupia się przede wszystkim na Przemyśle 4.0. Endress+Hauser od 27 lat jest bowiem partnerem polskiego przemysłu w cyfrowej transformacji procesów.

Projekt dotyczy całego sektora – począwszy od branży spożywczej, energetycznej, przemysłu chemicznego, naftowo-gazowego, aż po przedsiębiorstwa działające w obszarze biotechnologii i gospodarkę wodno-ściekową. Opierając się na wynikach zebranych od respondentów, przygotowany zostanie raport, który pokaże m.in. najważniejsze wyzwania, z jakimi boryka się dziś polski przemysł, zobrazuje procesy transformacji cyfrowej oraz automatyzacji przedsiębiorstw, poruszy także kwestie związane z zarządzaniem w kontekście wdrażania rozwiązań Przemysłu 4.0.

Zależy nam, by jak najdokładniej pokazać stan polskiego przemysłu i zachodzące w nim zmiany, a w konsekwencji w istotny sposób przyczyniać się do jego rozwoju. Jako globalna firma z kompleksowym portfolio urządzeń i usług pomiarowych, traktujemy szerzenie wiedzy o Przemyśle 4.0 jako nasze zobowiązanie społeczne. Dlatego zaczynamy od wnikliwej diagnozy, aby wskazać zarówno najpilniejsze potrzeby w tym sektorze, jak i wszystkie dostępne możliwości. Wierzymy, że bazowanie na solidnej wiedzy przyczyni się do rozwoju całego sektora – podkreśla Maciej Sieczka, CEO Endress+Hauser Polska.  

Badanie zostanie przeprowadzone przez należącą do Grupy Komunikacja Plus firmę badawczą Insight Lab, posiadającą wieloletnie doświadczenie na rynku badań B2B. Dane od działających w Polsce przedsiębiorstw zbierane będą do 17 kwietnia, za pośrednictwem dedykowanej platformy online. Ankieta jest anonimowa.

Źródło: Endress+Hauser

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę