GF Machining Solutions dołącza do UNITED MACHINING SOLUTIONS

GF Machining Solutions dołącza do UNITED MACHINING SOLUTIONS UNITED MACHINING SOLUTIONS

Zakończono strategiczną akwizycję dywizji GF Machining Solutions przez UNITED GRINDING Group. Nowa grupa, działająca pod nazwą UNITED MACHINING SOLUTIONS, staje się jednym z największych producentów obrabiarek na świecie z łączną sprzedażą ponad 1,5 miliarda USD.

Nowy rozdział dla GF Machining Solutions

Ivan Filisetti, dotychczasowy CEO GF Machining Solutions, który od 23 lat jest związany z firmą, zostaje członkiem Zarządu nowej grupy i pozostaje CEO dywizji UNITED MACHINING.

"To najlepsza decyzja, jaką mogliśmy podjąć", komentuje Filisetti. "Nasze produkty się nie pokrywają - uzupełniają się wzajemnie. To sprawia, że integracja jest o wiele łatwiejsza."

Rozszerzone portfolio marek

GF Machining Solutions wnosi do nowej grupy swoje wiodące marki: AGIE CHARMILLES, CHARMILLES, MIKRON MILL, LIECHTI, STEP TEC i SYSTEM 3R.

Portfolio obejmuje maszyny do EDM (Electrical Discharge Machining), szybkie frezowanie, teksturowanie laserowe i mikro-obróbkę laserową, a także nowoczesne wrzeciona oraz rozwiązania automatyzacji i digitalizacji.

Silniejsza pozycja na rynku

Dzięki połączeniu GF Machining Solutions zachowuje swoją pozycję jako jeden ze światowych liderów w dziedzinie precyzyjnej inżynierii i zaawansowanych technologii produkcyjnych. Firma będzie mogła oferować klientom jeszcze szersze spektrum rozwiązań, korzystając z synergii z grupą UNITED GRINDING.

Nowa grupa UNITED MACHINING SOLUTIONS zatrudnia około 5 000 pracowników w ponad 50 lokalizacjach na całym świecie i zadebiutuje na targach EMO Hannover (22-26 września 2025) z ośmioma światowymi premierami.

Źródło: UNITED MACHINING SOLUTIONS

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 7–8/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę