Go to Brand: 150 mln zł dla MŚP na promocję produktów zagranicą

25 lutego wystartuje nabór w piątej edycji konkursu Go to Brand. Przedsiębiorcy mogą uzyskać ponad 430 tys. zł dofinansowania do kosztów promocji swojej marki na nowych rynkach.
Konkurs prowadzony jest w ramach poddziałania „3.3.3 Rozwój Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie m.in. do kosztów związanych z udziałem w międzynarodowych wydarzeniach branżowych czy doradztwa w zakresie zdobywania nowych rynków dla innowacyjnych produktów za granicą.
Budżet tej edycji konkursu wynosi 150 mln zł, z czego 30 mln zł przeznaczono na projekty z województwa mazowieckiego. Maksymalny poziom wsparcia dla jednej marki może dochodzić do 85% kosztów.
W tej edycji konkursu koszty projektów będą rozliczane w formie kwot ryczałtowych, a ich maksymalny pułap wynosi 430 280 zł (równowartość 100 tys. euro w przeliczeniu na krajową walutę z wykorzystaniem miesięcznego obrachunkowego kursu wymiany stosowanego przez KE z 25 stycznia 2019 r.).
O wsparcie mogą starać się firmy z sektora MŚP, które mają siedzibę lub oddział na terenie Polski i działają w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, czyli:
- biotechnologia i farmaceutyka
- budowa i wykańczanie budowli
- części samochodowe i lotnicze
- maszyny i urządzenia
- moda polska
- IT/ICT
- jachty i łodzie rekreacyjne
- polskie specjalności żywnościowe
- sprzęt medyczny
- branże kosmetyczna
- meblarska
- usług prozdrowotnych
Aplikacje będzie można składać od 25 lutego do 4 kwietnia 2019 r. wyłącznie za pośrednictwem Generatora Wniosków na stronie PARP.