Grupa Vogel rozszerza kompetencje w obszarze tworzyw sztucznych poprzez przejęcie dwóch nowych marek medialnych

Z dniem 1 kwietnia 2025 roku Vogel Communications Group (VCG) przejmie niemieckie marki medialne "Plastverarbeiter" (Przetwórcy tworzyw sztucznych) oraz "Kautschuk Gummi Kunststoffe" (Kauczuk Guma Tworzywa) od firmy Hüthig Medien GmbH. Tytuły zostaną włączone do portfolio WIN-Verlag (Publishing), spółki w 100% zależnej od VCG, wzmacniając jej obecność w sektorze tworzyw sztucznych. WIN Publishing uruchomił markę medialną "plastXnow" (https://www.plastxnow.de/) w grudniu 2024 roku. Dzięki zakupowi dwóch nowych tytułów VCG wzmacnia swoją ekspertyzę w dziedzinie tworzyw sztucznych i poszerza portfolio produktów WIN Publishing wokół marki "plastXnow".
Matthias Bauer, CEO VCG, komentuje: "Chcemy być numerem 1 na rynku tworzyw sztucznych i strategicznie wzmacniamy nasze portfolio w tym konsekwentnie silnym segmencie. Tworzywa sztuczne odgrywają istotną rolę w środowisku przemysłowym. Szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju istnieje tutaj ogromny potencjał rozwojowy, który chcemy udostępnić naszym grupom klientów."
Martina Summer, dyrektor wydawniczy WIN Publishing, dodaje: "Z 'plastXnow' stawiamy strategiczny krok w przyszłość: naszym celem jest zostanie wiodącą platformą na rynku tworzyw sztucznych – wykraczającą daleko poza klasyczne czasopismo branżowe. Budujemy silną społeczność w obszarze tworzyw sztucznych, która łączy wiedzę, innowacje i sieci kontaktów. Tworzywa sztuczne są niezbędne dla przemysłu, a szczególnie w zakresie recyklingu i zrównoważonego rozwoju istnieje ogromny potencjał. WIN Publishing w ten sposób celowo rozszerza swoje portfolio, oferując klientom wartościową platformę na rynku, który pozostanie silny w przyszłości."