my DMG MORI 2.0, czyli nowy portal klienta

DMG Mori
Reklama
Reklama

Najnowsza odsłona bezpłatnego portalu klienta my DMG MORI zapewnia jeszcze szybszy i lepszy kontakt z ekspertami ds. serwisu firmy DMG MORI. Dzięki portalowi możliwe jest m.in. sprawdzenie statusu bieżących czynności oraz dostęp do biblioteki dokumentów cyfrowych.

Obecnie coraz więcej czynności można wykonać cyfrowo. Aby jednak całe połączenie z ekspertem serwisowym firmy DMG MORI – od zapytania do rozwiązania – mogło przebiegać na jednej platformie, opracowane zostało jeszcze lepsze rozwiązanie serwisowe: my DMG MORI 2.0.

Portal dla klientów myDMGMORI.com jest bezpłatny i umożliwia bezpośredni kontakt z ekspertem serwisowym, a także zapewnia dostęp do wszelkich informacji i dokumentów. Pozwala to zaoszczędzić czas i zapewnia stałą informację nt. aktualnego statusu zgłoszenia serwisowego.

Reklama

Główne korzyści korzystania z platformy my DMG MORI 2.0

Powiązane firmy

Reklama

Przegląd statusu
Na swoim koncie my DMG MORI w każdej chwili znajdziesz aktualny status swoich zapytań serwisowych i dostaw części zamiennych.

Obszerne centrum plików do pobrania
W my DMG MORI w każdej chwili masz dostęp do wszystkich dokumentów.

Dostęp online całą dobę 7 dni w tygodniu
Nie ma znaczenia, czy chcesz skorygować dane podstawowe, uzyskać wgląd do danych maszyny lub wywołać komunikaty statusu: konto my DMG MORI jest zawsze aktualne.

Twój portal, Twoje zasady
Role i prawa przydzielasz na swoim koncie.

Źródło: DMG MORI

Reklama

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest tytułem branżowym typu business to business, w którym poruszana jest tematyka z różnych najważniejszych sektorów przemysłowych. Redakcja online MM Magazynu Przemysłowego  przygotowuje i publikuje na stronie artykuły techniczne, nowości produktowe oraz inne ciekawe informacje ze świata przemysłu i nie tylko.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama