my DMG MORI 2.0, czyli nowy portal klienta
Najnowsza odsłona bezpłatnego portalu klienta my DMG MORI zapewnia jeszcze szybszy i lepszy kontakt z ekspertami ds. serwisu firmy DMG MORI. Dzięki portalowi możliwe jest m.in. sprawdzenie statusu bieżących czynności oraz dostęp do biblioteki dokumentów cyfrowych.
Obecnie coraz więcej czynności można wykonać cyfrowo. Aby jednak całe połączenie z ekspertem serwisowym firmy DMG MORI – od zapytania do rozwiązania – mogło przebiegać na jednej platformie, opracowane zostało jeszcze lepsze rozwiązanie serwisowe: my DMG MORI 2.0.
Portal dla klientów myDMGMORI.com jest bezpłatny i umożliwia bezpośredni kontakt z ekspertem serwisowym, a także zapewnia dostęp do wszelkich informacji i dokumentów. Pozwala to zaoszczędzić czas i zapewnia stałą informację nt. aktualnego statusu zgłoszenia serwisowego.
Główne korzyści korzystania z platformy my DMG MORI 2.0
Zapytania serwisowe online z wyższym priorytetem
Dzięki my DMG MORI czerpiesz korzyści z szybszej pomocy w porównaniu z zapytaniem telefonicznym!
Przegląd statusu
Na swoim koncie my DMG MORI w każdej chwili znajdziesz aktualny status swoich zapytań serwisowych i dostaw części zamiennych.
Obszerne centrum plików do pobrania
W my DMG MORI w każdej chwili masz dostęp do wszystkich dokumentów.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Dostęp online całą dobę 7 dni w tygodniu
Nie ma znaczenia, czy chcesz skorygować dane podstawowe, uzyskać wgląd do danych maszyny lub wywołać komunikaty statusu: konto my DMG MORI jest zawsze aktualne.
Twój portal, Twoje zasady
Role i prawa przydzielasz na swoim koncie.
Źródło: DMG MORI