Nowość w Online Support – portal wzbogacony o "Części zamienne i akcesoria"
Dzięki nowej funkcjonalności portalu Online Support, "Części zamienne i akcesoria", klienci firmy SEW-Eurodrive mogą wybierać części zamienne, zamienniki produktów oraz usługi i akcesoria, a także składać na nie zamówienia i dokonywać zakupów online.
Nowa funkcjonalność dostępna jest na portalu Online Support, centrum usług cyfrowych. Posiada uporządkowaną strukturę, która uwzględnia wszytkie etapy procesu zakupowego.
- Konsultacje i dobory
- Zapytania i Zamówienia
- Dostawa i przepływ materiałów
- Uruchomienie i konserwacja.
Użytkownicy posiadają dostęp do wybranych informacji, w zależności od zakresu działań i zainteresowań. Zadaniem portalu jest wsparcie użytkownika na każdym etapie współpracy. Począwszy od zaprojektowania aplikacji bądź maszyny oraz pozyskania danych CAD, przez dostęp do dokumentacji techniczno-ruchowej czy jakościowej, aż po dostęp do części zamiennych i oprogramowania, które potrzebne są służbom utrzymania ruchu.
Portal Online Support nie wymaga zalogowania się przy korzystaniu z podstawowych funkcji. Aby jednak skorzystać z funkcji oznaczonych symbolem klucza, wtedy należy zalogować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła.
Części zamienne i akcesoria - o czym szczególnie warto pamiętać?
- Zamówienie jednej przekładni lub silnika jako elementu/produktu zastępczego. Możliwość wymiany w swoim napędzie tylko uszkodzonej przekładni lub silnika.
- Nowy design i lepsze wrażenia z użytkowania.
- Szybsze wyszukiwanie. Dzięki najnowszym rozwiązaniom informatycznym i nowej architekturze programistycznej skrócony został średni czas ładowania wyników o ponad 50%.
- Odpowiednie akcesoria dla falowników. Możliwość wyszukania odpowiedniego dla swojego urządzenia akcesorium posługując się numerem seryjnym falownika. Funkcja aktualnie dostępna jest dla falowników serii Movidrive B i Movitrac B, natomiast w najbliższym czasie dodane zostanie również wyszukiwanie dla falowników serii Movi-C.
- Informacja o produktach wycofanych z produkcji. Jeśli produkt został wycofany z produkcji, wyświetli się odpowiedni komunikat, widoczny po wpisaniu numeru seryjnego.
- Wyświetlanie stanu magazynowego. Narzędzie wyboru nowych części zamiennych i akcesoriów daje teraz jeszcze bardziej szczegółowe informacje o dostępności konkretnych części. Dzięki przypominającej sygnalizację świetlną ikonie można określić, ile części jest dostępnych w zakładzie produkcyjnym w Polsce. Dokładny czas dostawy zostanie podany w koszyku lub w informacji przekazanej przez specjalistów ds. sprzedaży.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: SEW Eurodrive