Platforma Xalt debiutuje w Las Vegas

Hexagon

Jedną z najważniejszych nowości zaprezentowanych podczas konferencji HxGN LIVE 2018 w Las Vegas była platforma Xalt, która wprowadza nowe podejście do zarządzania potencjałem danych pozyskanych w ramach Internetu rzeczy (IoT).

Platforma Xalt ma być ważnym narzędziem, które pozwoli przyspieszyć proces cyfrowej transformacji, a więc kluczowego czynnika zachodzących właśnie przemian związanych z wprowadzaniem idei Przemysłu 4.0.

Celem platformy jest stworzenie autonomicznego ekosystemu (Autonomous Connected Ecosystems), w którym będą wzajemnie przenikać się dane pozyskane ze świata fizycznego oraz cyfrowego, a inteligentne rozwiązania będą obecne we wszystkich etapach zachodzących procesów.

Struktura platformy Xalt wykorzystuje wszystkie przełomowe technologie, które dotyczą kluczowych punktów IoT, takich jak integracja przedsiębiorstwa, organizacja chmurowa, wizualizacja danych, wbudowana mobilność, inteligentna łączność i sztuczna inteligencja (AI). Jest to podstawa strategii ekosystemu ACE: dostarczanie rozwiązań branżowych, które integrują czujniki, dane i oprogramowanie w celu tworzenia inteligentnych cyfrowych rzeczywistości.

W dzisiejszym biznesie niezbędna jest możliwość wykorzystania ogromnej ilości danych, by współpracujące urządzenia i maszyny mogły właściwie zinterpretować to, co się dzieje i dlaczego, a następnie działać w sposób autonomiczny – powiedział Ola Rollén, prezes i CEO firmy Hexagon. – Teraz, dzięki platformie Xalt, nasi klienci mogą nie tylko przekształcać więcej danych w praktyczne informacje, ale także wprowadzać aktywną wiedzę do ekosystemów przemysłowych poprzez autonomiczne procesy i komunikację między maszynami. W dalszej perspektywie ramy platformy Xalt zostaną wykorzystane do zbudowania fundamentu pod wszystkimi naszymi rozwiązaniami. Zasadniczo będzie to standard.

Zgodnie z założeniami skalowalna platforma Xalt pozwoli firmom szybko dostosowywać się do zachodzących zmian technologicznych i innowacji, nowych modeli biznesowych oraz zmieniających się wymagań rynku.

Źródło: Hexagon

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę