Podsumowanie Targów Energetycznych Energetics

Podsumowanie Targów Energetycznych Energetics Targi Lublin

Za nami jedno z najważniejszych w Polsce spotkań przedstawicieli sektora energetycznego – Targi Energetyczne Energetics. W dniach 15-17 listopada odbyła się już XIII edycja tego wydarzenia. Tegoroczna edycja cieszyła się rekordowym zainteresowaniem co pokazało, że dla branż o kluczowym znaczeniu gospodarczym bezpośrednie rozmowy B2B są fundamentalnym aspektem działalności oraz budowania relacji biznesowych.

Szerokie znaczenie słowa „energetyka” 

Trzydniowe spotkanie specjalistów z branży energetycznej upłynęło pod znakiem rozmów biznesowych, nawiązywania nowych kontaktów handlowych oraz poszerzania kompetencji i wiedzy. Ponad 100 Wystawców zaprezentowało urządzenia, produkty i rozwiązania stosowane w sektorze szeroko rozumianej energetyki, wśród których można wymienić m. in.: produkty, systemy i usługi związane z sieciami energetycznymi, rozdziałem energii elektrycznej, ciągłością zasilania i bezpieczeństwem energetycznym, urządzenia zabezpieczeniowo-sterownicze, pomiarowe, aparaturę łączeniową, elektroenergetyczną, stacje transformatorowe, osprzęt elektrotechniczny, rozdzielnice, kable, złącza, przekaźniki, oprogramowanie i rozwiązania IT, kompleksowe prace elektroenergetyczne czy systemy odgromowe.

O energetyce w eksperckim gronie

Jednym z filarów Targów Energetics są unikatowe konferencje, szkolenia i seminaria z głównym punktem programu w postaci Forum Dystrybutorów Energii, które stanowi platformę do dyskusji na temat wyzwań jakie czekają energetykę. W tym roku przedstawiciele operatorów systemów dystrybucji rozmawiali m.in. o niezawodności dostaw energii elektrycznej, inwestycjach koniecznych do realizacji przez OSD w najbliższej perspektywie na podstawie Karty Efektywnej Transformacji Sieci Dystrybucyjnych Polskiej Energetyki, stanu przyłączeń OZE w Polsce, kierunków zmian w prawie energetycznym czy bezpieczeństwie dostaw energii na terenach przygranicznych.

Dużą popularnością cieszyły się specjalne szkolenia produktowe dla operatorów systemów dystrybucyjnych oraz seminarium Politechniki Lubelskiej i Lubelskiego Oddziału Stowarzyszenia Elektryków Polskich poświęcone tematyce związanej rozwiązaniom technicznym przeznaczonym do poprawy jakości dystrybucji energii elektrycznej. Po raz pierwszy w historii Targów Energetics została zaaranżowana Strefa PGE Dystrybucja dla Wykonawców, w której specjaliści odpowiedzialni za obszar inwestycji w spółce udzielali odpowiedzi na pytania potencjalnych parterów biznesowych zainteresowanych współpracą.

Nagrody Targowe oraz laureaci konkursu „Samorząd przyjazny energii”

Podczas Lubelskiej Gali Energetyki towarzyszącej Targom Energetycznych Energetics wręczono nagrody w Konkursie „Produkt Roku” oraz „Forma Promocji Targowej”. Nagrodzono również laureatów konkursu „Samorząd przyjazny energii” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej.

Gala Energetyki

Nagrodę Targową w konkursie „Produkt Roku Targów Energetycznych Energetics 2022” w kategorii urządzenia, osprzęt i systemy do kablowych linii elektroenergetycznych za  XIRIA – Rozdzielnice średniego napięcia otrzymała firma Eaton Electric. Nagrodę Targową w konkursie „Produkt Roku Targów Energetycznych Energetics 2022” w kategorii energetyka alternatywna, sprzęt oświetleniowy, elektromobilność, magazynowanie energii za  EMA – EcoStruxsure Microgrid Advisor – System do zarządzania Mikrosiecią w przedsiębiorstwie otrzymała firma Schneider Electric Polska.

W kategorii Forma Promocji Targowej Targów Energetycznych Energetics 2022 Komisja Konkursowa przyznała trzy równorzędne wyróżnienia oraz Nagrodę Targową. Równorzędne wyróżnienie otrzymały: Politechnika Lubelska, Mikronika oraz Eaton Electric. Główna Nagrodę Targową otrzymała firma PGE Dystrybucja. Zarząd Targów Lublin wręczył również listy gratulacyjnej dla firm obchodzących jubileusze działalności.

Źródło: Targi Lublin

Galeria artykułu

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 5-6/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę