SECO/WARWICK z nowym kontraktem w chińskim sektorze lotniczym

Nowym kontrakt SECO/WARWICK w chińskim sektorze lotniczym SECO/WARWICK

Firma SECO/WARWICK podpisała nowy kontrakt z wiodącą chińską firmą z sektora zaawansowanych technologii lotniczych. Zamówienie obejmuje dwa urządzenia – piec próżniowy Vector oraz piec do odlewania metodą krzepnięcia Jednokierunkowego (DS) oraz Odlewania Monokryształowego (SC) JetCaster.

Piec JetCaster

Piec VIM JetCaster o pojemności 25 kg pozwala na przetapianie stopów niklu i kobaltu w temperaturze do 1700℃, umożliwiając produkcję odlewów kierunkowych i monokrystalicznych. Rozwiązanie to spełnia najwyższe światowe standardy, a zastosowana technologia DGCC (Developed Gas Cooling Casting) gwarantuje powtarzalność procesu i wysoką jakość odlewów.

Powiązane firmy

SECO/WARWICK S.A.

– Urządzenie zapewnia niski procent wad odlewniczych, zarówno makro, jak i mikrostrukturalnych oraz znaczne skrócenie procesu odlewania z krystalizacją jednokierunkową w porównaniu do procesu klasycznego ze względu na zwiększone prędkości wyjazdu formy. JetCaster został zaprojektowany specjalnie dla przemysłu lotniczego, energetycznego czy obronnego. Kolejny Partner z Azji, który specjalizuje się w branży lotniczej to potwierdzenie, że JetCaster ma swoje stałe miejsce w parkach maszynowych wytwarzających komponenty dla lotnictwa – powiedział Sławomir Woźniak, CEO Grupy SECO/WARWICK.

Najnowocześniejsze silniki odrzutowe wykorzystują zaawansowane łopatki odlewane w technologii monokrystalicznej. Przyjazny dla użytkownika system sterowania zapewnia precyzyjne procesy: odlewania, kontroli temperatury, a także kompleksowego gromadzenie danych. Piece SECO/WARWICK wyposażone są w intuicyjne systemy sterowania, które zapewniają tak ważną dla branży lotniczej powtarzalność oraz bezkonkurencyjną przepustowość.

Piec próżniowy Vector

Drugie zamówione przez Partnera z Chin urządzenie to piec próżniowy Vector przeznaczony do procesów starzenia i przesycania cieplnego. Osiąga maksymalną temperaturę 1400℃ z jednolitością ±5℃ i może obsługiwać komponenty o łącznej masie do 800 kg. Dzięki wysokiemu poziomowi próżni (do 10⁻³ Pa) procesy odbywają się bez utleniania międzykrystalicznego, co przekłada się na doskonałą jakość powierzchni komponentów.

Konkurencyjny czas dostawy

Istotnym czynnikiem przemawiającym za wyborem SECO/WARWICK był konkurencyjny czas dostawy, a skrócenie go możliwe było dzięki utrzymywaniu stanów magazynowych kluczowych, importowanych komponentów.

– Współpraca z liderem chińskiego przemysłu lotniczego to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że nasze rozwiązania spełniają najwyższe światowe standardy. Co więcej, fakt, że klient produkuje dla tak renomowanych marek, stanowi dla nas mocne referencje na rynkach międzynarodowych. To, że SECO/WARWICK jest marką globalną, posiadającą zakłady produkcyjne na trzech kontynentach, sprawia, że możemy lepiej dostosowywać naszą ofertę do potrzeb rynku – mówi Liu Yedong, Dyrektor Zarządzający SECO/WARWICK Chiny.

Komponenty silników lotniczych

Nowe urządzenia SECO/WARWICK będą wykorzystywane do produkcji kluczowych komponentów silników lotniczych, które odpowiadają za bezpieczeństwo lotów na całym świecie. Dzięki nowoczesnym technologiom, energooszczędności oraz niskiej emisji gazów procesowych, rozwiązania SECO/WARWICK odpowiadają także na potrzeby zrównoważonego przemysłu.

Źródło: SECO/WARWICK

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 9/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę