Spore zainteresowanie targami Plastpol

Spore zainteresowanie targami Plastpol Targi Kielce

Już 500 wystawców zgłosiło swój udział w tegorocznej, 26. edycji Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy Plastpol. Tegoroczne wydarzenie zapowiada się jako ważny punkt całej branży, nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Kieleckie Targi Plastpol już od ćwierć wieku stanowią centralny punkt spotkań biznesu i dialogu krajowych i światowych koncernów sektora przetwórstwa tworzyw w Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród wystawców ubiegłorocznej edycji pojawili się reprezentanci takich krajów jak: Włochy, Austria, Czechy, Portugalia, a nawet Katar. Każda z firm co roku prezentuje najnowocześniejsze maszyny i komponenty, takie jak wtryskarki, wytłaczarki do tworzyw sztucznych, granulaty i wiele innych.
1 marca na terenie całej Polski zostały zniesione limity i ograniczenia epidemiczne dotyczące przestrzeni targowych. Informacja ta już zdążyła odbić się pozytywnym echem wśród firm wystawiających się na targach Plastpol.

ludzie na targach Plastpol

Targi Plastpol to jednak nie tylko maszyny i oferty zakupowe, ale także spotkania, seminaria, kursy, a co za tym idzie możliwość spotkania się twarzą w twarz i wymiana doświadczeń na polu biznesowym i zawodowym z ekspertami z całego świata. Na uczestników czekają seminaria podejmujące tematy rozwoju technologii przetwórstwa tworzyw sztucznych, oraz spotkania biznesowe, w tym rozpoczynająca wydarzenie, coroczna konferencja prasowa przygotowana przez stowarzyszenie PlasticsEurope Polska, podczas której przedstawiony zostanie raport z rozwoju rynku plastików na świecie.

Międzynarodowe Targi Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy Plastpol odbędą się w Targach Kielce w dniach 24-27 maja 2022 roku.

Źródło: Targi Kielce

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę