System zarządzania narzędziami NOVO firmy Kennametal

Dzięki płynnej integracji z systemami zarządzania narzędziami, e-commerce i innymi programami, rozwiązanie NOVO zapewnia systemom zakładowym precyzyjną i aktualną wiedzę narzędziową. NOVO to zaawansowana aplikacja planowania procesów i cyfrowego wyboru narzędzi zapewniająca rzeczywisty wzrost wydajności.
Od uruchomienia w 2013 r. aplikacja NOVO wspomagająca planowanie procesów i cyfrowy wybór narzędzi stale rozwija się dzięki rozszerzaniu możliwości procesowych. Obecna wersja NOVO 1.3 łączy się za pomocą rozwiązania chmury z systemami zarządzania narzędziami, e-commerce i innymi systemami zakładowymi, ograniczając błędy w danych i zapewniając wartość dodaną standardowemu transferowi danych.
– Nasza wizja NOVO od początku koncentruje się na zapewnieniu rozwiązania open-source, które płynnie współpracuje z systemami zakładowymi wykorzystującymi dane o narzędziach skrawających i wiedzę o procesach obróbki w celu zwiększania produkcyjności – mówi John Jacko, wiceprezes i dyrektor generalny ds. marketingu w firmie Kennametal. – To tylko początek realizacji obietnicy cyfrowej fabryki. Dzięki połączeniu poprzez chmurę z systemem zarządzania narzędziami Tool BOSS i ulepszeniu wejścia do systemu e-commerce Kennametal, wizja ta szybko staje się rzeczywistością – dodaje.
Bezproblemowe połączenie z systemami e-commerce
Użytkownicy NOVO mogą zwrócić się o ofertę cenową do lokalnych dystrybutorów i partnerów Kennametal poprzez przesłanie swojego koszyka zakupowego za pomocą przycisku "Request Quote". Dystrybutor otrzyma zgłoszenie z kompletem szczegółów dotyczących zamawianych pozycji i informacjami o składającym zamówienie. Ułatwienie stanowi nowe wyskakujące okienko dodające części zamienne i inne pojedyncze pozycje do istniejącego koszyka zakupowego. Części zamienne są jednoznacznie identyfikowane, jako "załączone/ niezałączone" na listach materiałów.
Dzięki najnowszej wersji oprogramowania użytkownicy korzystający z systemu ToolBOSS za pomocą chmury mogą obecnie używać NOVO w celu podglądu czy proponowana pozycja do planu procesowego jest już dostępna na wyposażeniu ToolBOSS, co sprawia, że zarówno plany, jak i budżety stają się bardziej wydajne. Numery części klientów są automatycznie uzupełniane w wynikach NOVO Tool Advisor i wyskakujących okienkach ToolAvailability poprzez bazę danych ToolBOSS. – Dzięki dodaniu poświadczeń ToolBOSS do profilu użytkownika, klienci mogą łatwo porównać listę wyposażenia w lokalnych jednostkach ToolBOSS z opracowanymi planami procesowymi – mówi Chris Merlin, menedżer ds. marketingu inicjatywy Virtual Machining w firmie Kennametal. – Klienci są w stanie lepiej zwizualizować pozycje już znajdujące się w zakładzie – wyjaśnia Merlin.
Mobilność
Użytkownicy mogą korzystać z NOVO za pomocą dowolnego rodzaju tabletu. – Mobilność nie jest już luksusem. Dostępne wersje NOVO dla systemów Android i Windows Tablet zapewniają zwiększoną mobilność i dostęp do list narzędzi bez względu na rodzaj urządzenia, do którego się logujemy – dodaje Merlin. – Ułatwia to również ludziom pracującym z tabletami na hali fabrycznej współpracę z planistami procesów w innych działach. Będąc niezależnym od rodzaju urządzeń, NOVO omija problem typu, "którą aplikację mam wybrać i użyć", a nawet potrzebę wyboru spośród wielu różnych aplikacji. Po zalogowaniu się i przesłaniu wszystkich danych na temat zadania, organizacje i zespoły stają się bardziej wydajne, ponieważ otrzymują zaawansowaną wiedzę procesową, której potrzebują - mówi Merlin.