Sztuczna Inteligencja w przemyśle – moda czy konieczność?

Sztuczna Inteligencja w przemyśle – moda czy konieczność? Pixabay – geralt

Co to jest sztuczna inteligencja? Geneza przemysłu 4.0 i analityki. Zastosowania AI w przemyśle. Świat nauki a wdrożenia przemysłowe. To tylko część zagadnień, które przedstawią eksperci podczas panelu dyskusyjnego firmy TIDK.

Zgodnie z raportem Global Market Insights do 2025 r. wartość sztucznej inteligencji na światowym rynku produkcyjnym przekroczy 16 mld przychodów. W tym kontekście wprowadzanie rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0 jest niezbędne, aby w pełni wykorzystać potencjał dostępnych danych i najnowsze osiągnięcia naukowe w zakresie Data Science i AI.

Zanim jednak transformacja 4.0 osiągnie dojrzałość, warto pomyśleć o tym, jak jej efekty mogą przyczynić się do rozwoju sztucznej inteligencji w organizacji. W ramach targów ITM Industry Europe odbędzie się cykl prelekcji: „Sztuczna Inteligencja w przemyśle – moda czy konieczność?”. W ich ramach zostaną poruszone najważniejsze kwestie związane z wykorzystaniem AI w kontekście współczesnego przemysłu.

zaproszenie na targi ITM

Prelegenci skupią się na tym, które aspekty warto brać pod uwagę przy doborze i planowaniu projektów z obszaru AI, jakie znaczenie ma poziom dojrzałości analitycznej przedsiębiorstwa oraz jak efektywnie wykorzystać wiedzę, którą wpiera świat nauki.

>>Zobacz więcej szczegółów nt. tego panelu<<

Źródło: Grupa MTP

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę