CDM – system serwisowy w zakresie techniki napędowej SEW-Eurodrive
Nowoczesna konserwacja zyskuje coraz większe znaczenie, w szczególności w zakresie LCC (Life Cycle Costing), TCO (Total Cost of Ownership) i TPM (Total Productive Maintenance). Dotyczy to zwłaszcza powiązanych procesów produkcyjnych, które wymagają znacznych inwestycji i charakteryzują się wysokim wskaźnikiem udziału majątku trwałego w majątku całkowitym.
W celu zapewnienia pełnej dostępności maszyn i urządzeń zarządzanie konserwacją CDM (Complete Drive Management) oferuje obszerną paletę indywidualnych usług. W ten sposób firmy mogą zapewnić sobie możliwie najlepszą ochronę przed kosztownymi awariami i nieplanowanymi przestojami maszyn.
CDM pozwala SEW-Eurodrive na ewidencjonowanie wszystkich zainstalowanych i będących na stanie u klienta komponentów techniki napędowej. Oznacza to monitoring całej techniki napędowej pod kątem optymalizacji magazynowania i stosowanych wariantów, przestrzegania wynikających z przepisów wytycznych (np. modyfikacje normatywne) oraz potwierdzenia dostępności w przeciągu kilku godzin.
Modularna budowa CDM daje możliwość swobodnego dobierania różnych pakietów usług. CDM można wdrożyć w sposób bezpośredni, korzystając z pakietu usług CDM, lub progresywnie za pomocą CDM standard oraz wtórnej aktualizacji.
Korzyści ze stosowania CDM
Szybkie wsparcie i zalecenia dot. postępowania w razie awarii komponentów techniki napędowej:
- Dostarczenie komponentów zamiennych w przeciągu kilku godzin
- Transparentność i szybka identyfikacja zainstalowanych i będących na stanie komponentów techniki napędowej
Identyfikacja zainstalowanych elementów:
- Uporządkowana ewidencja techniczna systemu pod kątem zainstalowanych komponentów techniki napędowej
- Transparentność w odniesieniu do nadanych numerów materiałowych, wyposażenia oraz ich przyporządkowania do zastosowanej techniki napędowej w miejscu użytkowania
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Koncepcja optymalnego magazynowania oparta na zainstalowanych elementach:
- Transparentność w odniesieniu do zabudowanych i będących na stanie komponentów techniki napędowej
- Zatowarowanie nowego lub istniejącego magazynu z uwzględnieniem potrzeb Klienta
- Optymalizacja zarządzania magazynem w odniesieniu do strategii konserwacji
- Zmniejszenie lub optymalne wykorzystanie dostępnych powierzchni magazynowych
Źródło: SEW-Eurodrive