Comarch i MIM Solutions: AI na usługach programów lojalnościowych

Platforma Comarch Loyalty Management z potężnym wsparciem AI Comarch

Comarch oraz firma MIM Solutions ogłaszają strategiczną współpracę. Celem partnerstwa jest integracja nowoczesnych rozwiązań AI opracowanych przez MIM Solutions z platformą Comarch Loyalty Management, co pozwoli korzystającym z niej klientom Comarch na podniesienie efektywności prowadzonych programów lojalnościowych.

Comarch Loyalty Management to kompleksowe narzędzie umożliwiające firmom tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Platforma oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności, w tym zarządzanie punktami, nagrodami, promocjami oraz analizę zachowań klientów. Doświadczenie MIM Solutions w tworzeniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji, wykorzystywanych przez branże e-commerce, telekomunikacyjną i reklamową, pozwoli na wzbogacenie funkcjonalności rozwiązania firmy Comarch w zakresie budowania i optymalizowania promocji punktowych.

Powiązane firmy

Comarch S.A.

Współpraca z MIM Solutions to dla nas kolejny krok w kierunku jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów i dostarczania im unikalnych narzędzi, które pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie programów lojalnościowych. Firma MIM Solutions, założona i nadzorowana merytorycznie przez prof. Piotra Sankowskiego, znana jest z opracowywania skutecznych rozwiązań dla wielu sektorów. Jesteśmy przekonani, że ich wiedza i doświadczenie znajdą zastosowanie także w naszym obszarze – mówi Maria Wróblewska, Director of Artificial Intelligence w firmie Comarch.

Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Comarch. MIM Solutions posiada obecnie jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce zespołów specjalistów AI i ML, który jest w stanie wesprzeć każdą organizację w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nasze doświadczenie w połączeniu z możliwościami platformy lojalnościowej Comarch zagwarantuje szereg przydatnych usprawnień dla jej nowych, jak i stałych użytkowników – dodaje Jerzy Orłowski, CEO w MIM Solutions.

Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w nadchodzących miesiącach, gdy nowe funkcjonalności zostaną udostępnione wybranym klientom korzystającym z platformy Comarch Loyalty Management.

Źródło: Comarch

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę