Comarch uruchamia inicjatywę Greenhouse

Comarch uruchamia inicjatywę Greenhouse Pixabay

Comarch rusza z nowym projektem o nazwie Greenhouse. Stworzony z myślą o promocji przedsiębiorczości i rozwoju innowacji technologicznych Greenhouse jest inicjatywą biznesową, która ma na celu wspieranie start-upów pod względem finansowym oraz organizacyjnym, aby pomóc im urzeczywistniać pomysły na rewolucyjne rozwiązania IT.

Głównym celem Greenhouse jest stworzenie środowiska biznesowego, w którym pomysły na innowacyjne rozwiązania IT mogą się rozwijać. Działająca na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, inicjatywa ta skierowana jest przede wszystkim do start-upów, których technologie (lub gotowe produkty IT) mogą znaleźć zastosowanie w takich sektorach jak: finanse, ubezpieczenia, handel detaliczny, turystyka, paliwa & gaz czy FMCG.

Powiązane firmy

Comarch S.A.

Start-upy, które staną się częścią inicjatywy Greenhouse, poza pieniędzmi otrzymają wsparcie biznesowe, administracyjne, prawne i marketingowe, jak i dostęp do międzynarodowej sieci sprzedaży firmy Comarch (co pomoże przy wprowadzaniu produktów na rynek), przestrzeni biurowej w wybranych lokalizacjach w Polsce oraz do infrastruktury IT firmy (chmura, hosting, usługi data center). Start-upy otrzymają również możliwość kontaktu z obecnymi klientami firmy Comarch. Czas pojedynczej inwestycji wyniesie od 1 do 3 lat. W tym okresie twórcy danego start-upu pozostaną jego współwłaścicielami.

Źródło: Comarch

 

 

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę