Dassault Systèmes przedstawia wyniki finansowe za trzeci kwartał

Dassault Systèmes przedstawia wyniki finansowe Dassault Systèmes

Firma Dassault Systèmes ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał roku fiskalnego 2023, zakończony 30 września 2023r. Całkowite przychody w trzecim kwartale 2023r. wzrosły o 11% do 1,42 miliarda Euro. Przychody ze sprzedaży oprogramowania wzrosły o 12% do 1,29 miliarda Euro. Przychody z platformy 3Dexperience wzrosły o 46% i stanowiły 40% przychodów z oprogramowania 3Dexperience Eligible. Przychody z oprogramowania w chmurze wzrosły o 10% i stanowiły 25% przychodów z oprogramowania.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

Przychody z oprogramowania w według regionów geograficznych

Przychody w obu Amerykach wzrosły o 9% i stanowią 40% przychodów z oprogramowania, głównie dzięki dynamice napędzanej przez subskrypcję. Przychody w Europie wzrosły o 21%, osiągając 38% udziału. Region skorzystał na dużych transakcjach w zakresie transformacji cyfrowej w branżach Transportation & Mobility oraz Home & Lifestyle. Udział Azji w przychodach z oprogramowania wzrósł w tym kwartale o 5% do 22%, dzięki dwucyfrowemu wzrostowi w Indiach i dobrym wynikom w Japonii. W Chinach odnotowano jednocyfrowy wzrost, pomimo restrykcyjnego otoczenia makroekonomicznego w trzecim kwartale.

Przychody z oprogramowania według branż

Jedne z najsilniejszych wzrostów wykazały branże Transportation & Mobility, Aerospace & Defense, Home & Lifestyle oraz Consumer Packaged Goods & Retail.

Bernard Charlès, prezes zarządu i dyrektor generalny firmy Dassault Systèmes:

Dassault Systèmes przedstawia wyniki finansowe za trzeci kwartał zdjęcie w treści artykułu

Obecnie nasi klienci kierują się ambicją przeprowadzenia transformacji, w której nie tylko wprowadzają zasady zrównoważonego rozwoju, osiągając więcej przy mniejszych zasobach, ale także kultywują gospodarkę doświadczeń charakteryzującą się personalizacją produktów i dbałością o doświadczenia użytkownika.

W tym kontekście zastosowanie wirtualnych bliźniaków, jako centralnego filaru wiedzy i know-how firmy, okazuje się niezbędne nie tylko na etapach wdrażania innowacji, ale także w ciągu całego cyklu życia produktu. Torują one drogę do bardziej efektywnego zarządzania zasobami i ciągłego ulepszania doświadczeń użytkowników. Wirtualne bliźniaki umożliwiają "doświadczenia definiowane przez oprogramowanie", przenosząc wartość z zasobów fizycznych na oprogramowanie, jednocześnie umożliwiając naszym klientom nawiązywanie bezpośrednich relacji z klientami końcowymi.

To, co nas wyróżnia, to nasza zdolność do zapewnienia naukowej reprezentacji złożoności świata poprzez oparte na nauce doświadczenia wirtualnych bliźniaków. W połączeniu ze sztuczną inteligencją możemy projektować „generatywne doświadczenia skoncentrowane na człowieku", umieszczając ludzi w centrum, wzmacniając ich możliwości, łącząc rzeczywistość z wirtualnymi środowiskami i ułatwiając podejmowanie świadomych decyzji.

Źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę