Dyskutowali o polskim przemyśle

MM

Już po raz kolejny doświadczeni specjaliści podzielili się swoją wiedzą w zakresie nowoczesnych modeli zarządzania przedsiębiorstwem oraz kierunków rozwoju przemysłu. W trakcie targów ITM w Poznaniu redakcja czasopisma MM Magazyn Przemysłowy zorganizowała MM Speakers Corner.

Debata podzielona była na cztery panele. W pierwszym części paneliści skupili się na analizie polskiego przemysłu. Drugi panel poświęcony był Przemysłowi 4.0. W trzecim panelu zaproszeni goście skupili się na wyzwaniach dla polskiego przemysłu. Ostatnia część spotkania poświęcona była inwestycjom w innowacje.

W debacie uczestniczyli specjaliści z różnych branż, którzy dzielili się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz wnioskami, jakie wypływają z obserwacji zmian zachodzących w polskim przemyśle. Spotkanie prowadził dziennikarz telewizyjny Radosław Brzózka.

W każdym panelu do wygrania były także trzy nagrody w ramach loterii wizytówkowej: profesjonalny zestaw narzędzi Garant w skórzanym etui ufundowany przez firmę Perschmann Hoffmann Group, kompaktowy wkrętak z uchwytem na bity firmy WIHA oraz roczna prenumerata MM Magazyn Przemysłowy.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę