Fabryka jak muzyka w spocie igus Polska
Czy dobrze funkcjonująca fabryka może przypominać przyjemną melodię? Jak najbardziej! Przekonuje o tym marka igus, w spocie reklamowym, jakiego branża przemysłowa jeszcze nie widziała.
Polski oddział światowego lidera produkcji trybopolimerowych komponentów dedykowanych przemysłowi, firma igus Polska, zrealizowała film reklamowy, w którym praca linii produkcyjnej została porównana do muzyki. Celem tego unikalnego w branży przemysłowej projektu, jest podniesienie rozpoznawalności brandu na polskim rynku.
Hasło przewodnie spotu brzmi: „Dobrze działająca fabryka jest jak melodia – nie pozwól, by awaria ją przerwała!”.
– Wszystkie produkty igus, zarówno prowadniki kablowe, bezsmarowe łożyska, jak i przewody, które są głównym bohaterem spotu, łączy to, że dzięki nim maszyny działają bezawaryjnie, ciszej, po prostu bardziej elegancko. Dlatego porównanie pracy maszyn z muzyką wydało nam się idealne – mówi Paulina Szczepańska, specjalista ds. marketingu w igus Polska.
– Rytm pracy jest jak płynność w utworze muzycznym. Załamanie tego rytmu jest jak przerwanie utworu muzycznego – dodaje Olga Szadowska, CEO agencji reklamowej Eventivo, która zrealizowała spot dla igus Polska.
Porównanie jest tym bardziej autentyczne, że „melodia fabryki” stworzona została z odgłosów pracy prawdziwych maszyn.
Głównym bohaterem filmu są produkowane przez igus przewody chainflex, stosowane w zaawansowanych maszynach przemysłowych.
Za realizację spotu (scenariusz, reżyseria i zdjęcia) odpowiada Collab Studio.
Źródło: igus