Mitsubishi Electric: Dlaczego wciąż boimy się robotyzacji?

Mitsubishi Electric: Dlaczego wciąż boimy się robotyzacji? Pixabay

Mitsubishi Electric to japońska firma specjalizująca się w produkcji i dystrybucji systemów automatyki i informatyki przemysłowej. Założona w 1921 r., zyskała pozycję jednego z największych producentów elektroniki na świecie. Ekspert firmy podczas targów ITM Industry Europe poprowadzi wykład pt.: Dlaczego wciąż boimy się robotyzacji?

Firma oferuje szeroką gamę produktów, w tym klimatyzatory, systemy energetyczne, automatykę przemysłową, systemy informatyczne, systemy telekomunikacyjne oraz elektronikę użytkową.

W dywizji FA, czyli Factory Automation, swoją działalność koncentruje na systemach sterowania PLC, wizualizacji, napędów oraz robotyzacji procesów przemysłowych. Mitsubishi Electric uwzględnia pełny ekosystem rozwiązań, łącząc systemy automatyki i robotyki z systemami IT, oferując swoim klientom lokalne wsparcie techniczne oraz serwis. Obecnie duży nacisk kładzie na optymalizowanie procesów produkcyjnych poprzez dedykowane rozwiązania informatyczne. Dodatkowo oferuje innowacyjne rozwiązania z monitoringiem robotów maszyn realizując przez to zaawansowane systemy dla utrzymania ruchu prewencyjno-predykcyjnego.

Mitsubishi Electric jest znana z wysokiej jakości swoich produktów oraz innowacyjnych rozwiązań. Jest jednym z liderów w dziedzinie elektroniki na świecie i stale rozwija swoje produkty oraz technologie, aby sprostać wymaganiom rynku oraz oczekiwaniom klientów.

Opis prelekcji:

  • Powolna robotyzacja w Polsce
  • Top 5 trendów w robotyzacji
  • Jak Mitsubishi Electric upraszcza realizację trendów

Wyład poprowadzi Jacek Taczała, który przez ponad 12 lat pracował w Mitsubishi Electric, gdzie zajmował się głównie automatyzacją i robotyzacją produkcji części samochodowych. Obecnie w Mitsubishi Electric pełni funkcję Robot Product Managera, prowadząc projekty robotyzacji w branżach elektronicznej, spożywczej i farmaceutycznej.

Źródło: Grupa MTP

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 5-6/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę