Nico Rosberg zostaje ambasadorem marki Jungheinrich

Nico Rosberg zostaje ambasadorem marki Jungheinrich Tom Ziora

Firma Jungheinrich i Nico Rosberg są wspólnie zaangażowani w elektromobilność i zrównoważony rozwój. Mistrz świata F1 z 2016 r.  jako ambasador marki będzie reprezentował wiodącego dostawcę rozwiązań intralogistycznych.

Nico Rosberg jest nie tylko ikoną sportów motorowych, ale także jako inwestor i wizjoner podziela pasję Jungheinrich do zrównoważonych technologii i ochrony klimatu – mówi dr Lars Brzoska, prezes Zarządu Jungheinrich AG. Były kierowca wyścigowy Formuły 1 jest współzałożycielem GreentechFestivalu, globalnej platformy skierowanej na technologie przyszłości w dziedzinie mobilności, żywienia, rolnictwa, finansów, fashion i energii. Od czasu wycofania się z F1 Rosberg jest orędownikiem elektromobilności i zrównoważonej przedsiębiorczości. Potrzebujemy nowych wizji i inteligentnych technologii dla naszej planety. Oznacza to, że musimy przyspieszyć elektryfikację i dekarbonizację we wszystkich obszarach naszej gospodarki, zwłaszcza w zakresie mobilności – powiedział Rosberg. – Aby dalej promować e--mobilność, biorę udział w wyścigu razem z Jungheinrich.

Jungheinrich od początku swojego istnienia stawia na elektromobilność. Jest pionierem w zakresie innowacyjnej technologii litowo-jonowej. Dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie wprowadziła do seryjnej produkcji wózek widłowy z akumulatorem litowo-jonowym.

Pragniemy tworzyć trwałe wartości – Jungheinrich i Nico Rosberg podzielają ten cel – wyjaśnia dr Brzoska. – Chcemy wspólnie rozwijać pomysły i pracować nad konkretnymi rozwiązaniami z zakresu elektryfikacji, efektywności energetycznej i zrównoważonego rozwoju, aby pokazać, co jest możliwe w magazynie przyszłości. Wraz z naszym nowym ambasadorem marki, Nico Rosbergiem, stawiamy to zobowiązanie wobec klientów i opinii publicznej jeszcze bardziej w centrum naszych działań.

Źródło: Jungheinrich

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę