Platforma 3Dexperience wspiera startupy

Platforma 3Dexperience wspiera startupy iStock

Każdy startup zaczyna się od pomysłu, który może zrewolucjonizować branżę i na nowo zdefiniować doświadczenia użytkowników. To zadanie może się wydawać proste, jednak jego realizacja i przekształcenie firmy w odnoszący sukcesy biznes jest dużym osiągnięciem. Kolejnym wyzwaniem jest czas, bo celem każdego startupu jest jak najszybsze wejście na rynek.

Obecnie, aby odnieść sukces, startupy przemysłowe muszą także stawić czoła wielu wyzwaniom dotyczącym projektowania, współpracy zespołów i kosztów. Innymi słowy, powinny przejść transformację, która pozwoli im sprawnie projektować i szybciej wprowadzać produkty na rynek. Można to osiągnąć poprzez wdrożenie podejścia platformowego, umożliwiającego:

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.
  • Spójną współpracę: oznacza to, że informacje nie są przechowywane w silosach informacyjnych, a pracownicy mogą wymieniać się doświadczeniami i najlepszymi praktykami. Informacje są prezentowane w sposób, który pozwala na śledzenie wprowadzanych zmian, co zapewnia wysoką przejrzystość i dostęp do informacji zwrotnej.• Dostęp do jedynego źródła prawdy (ang. Single Source of Truth), który pozwala wszystkim zaangażowanym stronom na dostęp do najnowszej wersji danych w dowolnym momencie i posiadanie wszystkich potrzebnych informacji na wyciągnięcie ręki. Ponadto, w przypadku jakichkolwiek zmian kadrowych, takie podejście pozwala na zachowanie wiedzy i historii projektu w firmie.
  • Left-shifting: zmiany mogą być wprowadzane znacznie wcześniej w procesie rozwoju – dzięki temu są łatwiejsze w implementacji oraz generują niższe koszty.
  • Radzenie sobie z brakiem wyspecjalizowanych pracowników: dużym wyzwaniem w dzisiejszych firmach zajmujących się projektowaniem lub PLM jest brak specjalistów. Korzystanie z narzędzi, które usprawniają pracę, tj. skracają czas potrzebny na projektowanie, symulacje lub planowanie procesu produkcyjnego, pozwala na realizację większej liczby projektów przez obecnych pracowników.
  • Redukcję kosztów: w kontekście startup’ów istotne jest również ryzyko związane z zakupem sprzętu czy licencji. Rozwiązania chmurowe demokratyzują technologię i zmniejszają zapotrzebowanie na złożoną lub kosztowną infrastrukturę IT. Startupy mogą zacząć od wdrożenia rozwiązań, których aktualnie potrzebują, i skalować je w miarę rozwoju.

Uwolnienie potencjału dzięki platformie 3Dexperience

Rozwiązania Dassault Systèmes każdego roku umożliwiają startupom wprowadzanie innowacji w różnorodnych dziedzinach, począwszy od autonomicznych samochodów i samolotów po biopody, pozwalające na  życie na innych planetach. Dzięki programowi 3Dexperience for Startups od Dassault Systèmes, startupy mogą w przystępnej cenie uzyskać dostęp do wiodących w branży rozwiązań, które pomogły takim firmom jak Boeing, Airbus, Ford czy Tesla w odniesieniu rynkowego sukcesu.

Platforma 3Dexperience w chmurze to platforma SaaS (Software-as-a-Service) i PaaS (Platform-as-a-Service), która obejmuje aplikacje do opracowywania produktów, narzędzia do współpracy, zasoby obliczeniowe w chmurze i wyspecjalizowane społeczności użytkowników. Jest to najprostszy i najbardziej elastyczny sposób na uzyskanie dostępu do funkcjonalności CATIA, SIMULIA, ENOVIA, DELMIA i innych wiodących w branży rozwiązań do opracowywania nowych produktów.

Webinar 

Aby dowiedzieć się więcej o platformie 3Dexperience dla startupów, Dassault Systèmes zaprasza do udziału w bezpłatnym webinarze "Rozwiązania Dassault Systèmes dla edukacji, startupów i MŚP". Podczas webinaru eksperci Dassault Systèmes zaprezentują, jak wykorzystać moc platformy 3Dexperience w chmurze, aby generować innowacyjne projekty i uzyskać dostęp do najlepszych w swojej klasie rozwiązań w zakresie rozwoju produktów, szkoleń i programu onboardingowego, dostosowanego do konkretnego budżetu i potrzeb. Specjaliści Dassault Systèmes omówią także ofertę 3Dexperience Edu, dedykowaną  studentom, nauczycielom i profesjonalistom, którzy dążą do podnoszenia kwalifikacji i wdrożenia nowych metod uczenia się oraz przekazywania wiedzy.

Webinar odbędzie się 23 kwietnia w godzinach 10:00–11:00.

>>Zarejestruj się na webinar<<

Źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 10/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę