Pozostały dwa dni do seminarium online "Zarządzanie ograniczeniami"

FlowConsulting

FlowConsulting organizuje bezpłatne webinarium z usprawnień w firmach produkcjnych i organizacji sprzedaży.

Już 3 grudnia odbędzie się seminarium on-line "Zarządzanie ograniczeniami", czyli "Jak skutecznie i szybko zwiększyć zyskowność firmy produkcyjnej stosując zarządzanie ograniczeniami". Seminarium on-line jest bezpłatne i przeznaczone dla prezesów, właścicieli i dyrektorów firm produkcyjnych z branży obróbki metali.
 

Nadal trwa rejestracja na wydarzenie "Zarządzenie ograniczeniami". Aby wziąć udział w webinarze wystarczy wypełnić formularz w tym miejscu.


Webinarium adresowane jest do wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak szybko i skutecznie przeprowadzić proces usprawnienia w firmie oraz jak efektywnie zaprojektować proces sprzedaży w firmie produkcyjnej stosując zarządzanie ograniczeniami.

Czego można się dowiedzieć:

  • Dlaczego organizację należy traktować jako system.
  • Jak powinien przebiegać proces usprawnień firmy produkcyjnej.
  • Z czego wynika niska efektywność sprzedaży.
  • Dlaczego z uporem stosujemy tradycyjny model organizacji sprzedaży.
  • Jak znacząco zwiększyć sprzedaż do nowych klientów.
  • Jak skutecznie zaprojektować proces sprzedaży w firmie produkcyjnej


Warto wziąć udział w wydarzeniu jeśli napotykasz problemy takie jak:

  • nieterminowo realizowane dostawy,
  • wzrost zapasów (zamrożone pieniądze),
  • wydłużający się czas realizacji zleceń,
  • ciągłe nadganianie zaległości,
  • syndrom końca miesiąca (połowa miesięcznej sprzedaży realizowana w ostatnim tygodniu),
  • niezadowoleni i zdemotywowani pracownicy,
  • spadająca wiarygodność w oczach klientów,
  • niska zyskowność (mimo wzrostu sprzedaży nie rosną zyski),
  • niska efektywność działu sprzedaży (za mało dostarczanych zleceń).


Organizatorem wydarzenia jest firma FlowConsulitng, specjalizująca się we wspieraniu przedsiębiorstw w zwiększaniu ich udziału w rynku poprzez rozwijanie unikalnych umiejętności w obszarze łańcucha dostaw i sprzedaży.

Partnerami wydarzenia są MM Magazyn Przemysłowy (Główny Patron Medialny), FANUC oraz Abplanalp.

Dokładny termin wydarzenia: 3 grudnia 2015, godz.: 10:00, czas trwania 1,5 godz.

Więcej informacji na stronie organizatora: www.flow-consulting.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę