Universal Robots z nowym menadżerem sprzedaży

Universal Robots

Realizację zadań biznesowych i sprzedażowych w regionie Europy-Środkowo Wschodniej nadzorować będzie nowo mianowany menadżer sprzedaży. Stanowisko to obejmuje Slavoj Musilek.

Głównym zadaniem nowego szefa regionu będzie wzmocnienie pozycji firmy, budowa wizerunku innowacyjnego lidera rynku robotów współpracujących, sprostanie szybko rosnącym potrzebom klientów oraz dalsze rozszerzanie i wzmacnianie sieci partnerów.

- Współpracujące ramiona robotyczne Universal Robots z łatwością wpisują się w istniejące środowiska pracy naszych klientów. To zaawansowane rozwiązania, które można wykorzystać na każdym szczeblu produkcji, zwiększając tym samym produktywności i przewagę konkurencyjną - komentuje Slavoj Musilek, regionalny menadżer sprzedaży na region Europy Środkowo – Wschodniej.

Slavoj Musilek posiada wszechstronne doświadczenie w budowaniu i umacnianiu pozycji zarządzanych przez siebie oddziałów regionalnych firm, takich jak: Hewlett-Packard, Computer Associates, Juniper Networks i Rockwell Automations. Jednym z jego pierwszych zadań na nowym stanowisku będzie budowanie profesjonalnego zespołu w celu zapewnienia solidnego i efektywnego wsparcia dla kanału partnerskiego, a tym samym skutecznego dotarcia do użytkowników końcowych w całym regionie. Slavoj ukończył Technikę Cybernetyczną na Politechnice Czeskiej w 1993 roku. Jest żonaty, mieszka w Pradze. Jego główne zainteresowania to fotografia, podróże oraz kulinaria.

Od momentu wejścia na rynek pierwszego robota UR w grudniu 2008 roku firma odnotowała znaczący wzrost i obecnie sprzedaje roboty i ramiona robotyczne już w ponad 50 krajach świata. Portfolio produktowe zawiera współpracujące ramiona robotyczne UR3, UR5 oraz UR10. Siedziba firmy znajduje się w Odense w Danii, gdzie odbywa się produkcja i prowadzone są prace rozwojowe związane z konstruowanymi urządzeniami.

Źródło: Universal Robots

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę