Kolejny webinar od IBM już 4 sierpnia

IBM organizuje serię webinarów na temat zarządzania w przemyśle. Pierwsze dwa z nich odbędą się 21 lipca i 28 lipca, kolejny zaś 4 sierpnia br.
Webinar Zarządzanie wymaganiami z DOORS Next – 21 lipca, godzina 10:00
Jak efektywnie zarządzać wymaganiami i obniżyć koszty i czas tworzenia oprogramowania?
IBM Engineering Requirements Management DOORS Next zapewnia skalowalne rozwiązanie do optymalizacji komunikacji i współpracy między zespołami dla maksymalizacji wydajności i jakości. Przechwytuj, śledź, analizuj i zarządzaj zmianami wymagań przy zachowaniu zgodności z przepisami i normami. Dzięki DOORS Next można poprawić zarządzanie zakresem projektu i kosztami w swojej organizacji oraz łańcuchu dostaw. Oprogramowanie jest dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, dzięki czemu można wdrożyć je w najoptymalniejszy sposób dla danego środowiska.
Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się:
- Jak poprawić jakość swojego produktu?
- Jak zarządzać wymaganiami zgodności?
- W jaki sposób można redukować koszty?
- Czy i jak można poprawić wydajność?
- Jak wspierać wdrażanie wymagań we wszystkich domenach?
Na webinar zarejestrować się można tutaj.
Zarządzanie zespołem i pacą z Workflow Management – 28 lipca, godzina 10:00
Jedno narzędzie do współpracy zespołowej, zarządzania kodem, prowadzenia standupów, i śledzenia pracy.
IBM Engineering Workflow Management działa jako niezbędne ogniwo pomiędzy wymaganą i dostarczoną pracą, umożliwiając zespołom zarządzanie planami, zadaniami i statusem projektu. Rozwiązanie zapewnia elastyczność i możliwość dostosowania do dowolnego procesu, dzięki czemu firmy mogą tworzyć kolejne wersje szybciej i zarządzać zależnościami zarówno w małych, jak i złożonych projektach programistycznych. IBM Engineering Workflow Management dostępny jest zarówno lokalnie, jak i w chmurze, oferuje bezpłatne oprogramowanie serwera oraz elastyczne modele cenowe.
Na webinar zarejestrować się można tutaj.
Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się:
- Jak mądrzej i szybciej pracować w projektach programistycznych?
- Jak umiejętnie łączyć zespoły?
- W jaki sposób uprość raportowanie?
- Co zrobić, aby praca była niezawodna i powtarzalna?
- Jak szybciej osiągać efekty?
Na webinar zarejestrować się można tutaj.
Zarządzanie testami systemów z Test Management – 4 sierpnia, godzina 10:00
Jak zwiększyć efektywność i jakość oprogramowania dzięki odpowiedniemu planowaniu testów, kontroli i raportowaniu?
IBM Engineering Test Management to rozwiązanie do zespołowego zarządzania jakością, które oferuje kompleksowe planowanie testów i zarządzanie zasobami testowymi - od wymagań po defekty. Zespoły mogą bezproblemowo udostępniać informacje i wykorzystywać automatyzację do przyspieszania złożonych harmonogramów projektów oraz raportowania metryk w czasie rzeczywistym. Prowadzi to do podejmowania w świadomych decyzji o wydaniu.
Na webinar zarejestrować się można tutaj.
Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się:
- Jak tworzyć kompleksowe plany testów?
- W jaki sposób spełniać wymagania prawne?
- Jak i po co raportować?
- Jak optymalizować testy?
- Czy (i jak) szybciej osiągać efekty?
- Jak lepiej zarządzać swoim maszynami?
Źródło: IBM