Dwie spółki-córki – w Delhi i w Dubaju – uruchomił białostocki Promotech. Ich zadaniem jest m.in. rozbudowa sieci i wzrost sprzedaży maszyn w tamtych regionach świata.
Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.
Firma nawiązała współpracę z nowym partnerem z branży spawalniczej. Dzięki temu zwiększy obroty na rynku niemieckim.
Białostocki Promotech wdraża innowacyjny system informatyczny usprawniający bezpośrednie sterowanie produkcją. Wpłynie to m.in. na terminową realizację zleceń dla klientów.
Promotech przedstawił nowy automat do wycinania otworów i spawania - MCM przeznaczony dla branży stoczniowej oraz producentów platform wiertniczych i zbiorników ciśnieniowych.
Nowy zakład w Łapach, nowe maszyny i modernizacja pomieszczeń w siedzibie spółki w Białymstoku – to kolejne inwestycje Promotechu.
Dziewięć podlaskich przedsiębiorstw weszło w skład Grupy Współpracy Branży Metalowej, działającej przy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku. Celem współpracy jest wymiana doświadczeń i obniżka kosztów działalności firm.
Dalsze inwestycje, wzrost sprzedaży i podwyżki dla pracowników – takie są plany Promotechu na rok 2014.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?