Alternatywa dla globalnych systemów ERP

Alternatywa dla globalnych systemów ERP Comarch

Comarch, największy rodzimy i drugi co do udziału w całym rynku dostawca systemów ERP w Polsce, nie spoczywa na laurach. Krakowska firma IT rozpoczyna kampanię skierowaną głównie do dużych firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Kampania o nazwie „Alternatywa dla globalnych systemów ERP” wymienia wyzwania, przed którymi stają przedsiębiorcy wykorzystujący zagraniczne oprogramowanie, a także proponuje rozwiązania płynące z implementacji polskiego systemu ERP.

Firmy korzystające z systemów ERP od globalnych producentów borykają się z wieloma problemami. Rosnące koszty wdrożenia i aktualizacji, potrzeba dostosowania do polskiego rynku i przepisów, słabe wsparcie techniczne czy konieczność implementacji rozwiązań chmurowych sprawiają, że przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po rodzime rozwiązania.

Powiązane firmy

Comarch S.A.

Według raportu IDC „Poland Enterprise Application Software Market Analysis and 2022 Vendor Shares” aż 23,6% polskich przedsiębiorców wybiera rodzime systemy ERP pod szyldem Comarch. Dlaczego? Polski dostawca bardzo dobrze rozumie krajowe przepisy i szybko wprowadza ustawodawcze zmiany, w tym te wynikające z Krajowego Systemu e-Faktur. Systemy Comarch ERP to rozwiązania bogate funkcjonalnie, innowacyjne, a przede wszystkim sprawdzone przez tysiące klientów. Zarówno wdrożenie jak i użytkowanie systemów Comarch ERP jest finansowo korzystniejsze, a jednocześnie wspiera polską gospodarkę. Klienci doceniają bieżące wsparcie istniejących rozwiązań, ich aktualizacje oraz możliwość wyboru pomiędzy chmurową wersją systemu a stacjonarną.

Kampania „Alternatywa dla globalnych systemów ERP” obejmuje szereg działań, m.in. publikację referencji i case study, w których producenci prezentują zrealizowane wdrożenia systemów w dużych firmach z różnych branż. Dzięki temu Comarch demonstruje, jak rodzime rozwiązania uzupełniają lukę w funkcjonalnościach zagranicznych systemów.

– Comarch to dostawca kompleksowych systemów ERP, oferujący szeroki wachlarz funkcji i elastyczne modele cenowe. Dzięki temu możemy dostosować nasze rozwiązania do indywidualnych potrzeb każdej organizacji. Nie mamy kompleksów wobec globalnych producentów, ponieważ jesteśmy równie innowacyjni. Nasze systemy to coś więcej niż samo ERP – to też szereg zintegrowanych aplikacji z funkcjonalnością omnichannel do obsługi magazynu, e-commerce, Przemysłu 4.0 i analityki. Dzięki temu jesteśmy w stanie obsłużyć naprawdę duże firmy z wielu branż – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch i dyrektor Sektora ERP.

W kampanii firma porównuje Comarch ERP z globalnymi systemami, podkreślając:

  • niższe koszty wdrożenia – w wielu przypadkach koszty wdrożenia nowego systemu są porównywalne z rocznym utrzymaniem zagranicznego rozwiązania;
  • koszty aktualizacji dopasowane do realiów polskiego rynku – konkurencyjny rynek sprawia, że ceny aktualizacji są niskie, a ich przeprowadzenie nieskomplikowane;
  • równie dobra lub lepsza funkcjonalność – zakres funkcjonalny systemu ma za zadanie zaspokajać potrzeby najbardziej rozbudowanych przedsiębiorstw z wielu branż;
  • wybór pomiędzy chmurą a wersją stacjonarną systemu – klient Comarch sam decyduje o wersji systemu;
  • dostosowanie do polskich przepisów – zmiany w przepisach są na bieżąco wdrażane do wersji oprogramowania;
  • wpływ użytkowników na rozwój produktu – polscy klienci Comarch ERP mogą zgłosić uwagi związane z funkcjonowaniem systemu, co realnie przełoży się na rozwój rozwiązania w przyszłości.

W kampanii „Alternatywa dla globalnych systemów ERP” biorą udział takie marki jak m.in.: Agroas, Albatros Aluminium, Asaj, Dragon, Extradach, Gerda, Kreisel, Kupiec, Lakma, czy Morele.net.

Co roku ponad 400 średnich i dużych firm z różnych branż, takich jak produkcja, handel czy usługi, wybiera systemy ERP od polskiego Comarch. Wśród klientów znajdują się zarówno przedsiębiorstwa operujące wyłącznie w Polsce, jak i międzynarodowe korporacje.

Źródło: Comarch

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę