BPSC dołącza do grupy Forterro

BPSC - największy polski producent oprogramowania ERP dla średnich i dużych firm produkcyjnych - dołączył do grupy Forterro. To grupa europejskich firm - lokalnych dostawców aplikacji wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. Inwestycja w BPSC jest pierwszą transakcją Forterro w Europie Środkowo-Wschodniej i piątą na rynku oprogramowania.

Forterro, grupa europejskich firm dostarczających oprogramowanie ERP oraz związane z nimi usługi ogłosiła dzisiaj, że do jej grona dołączyło Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych SA (BPSC), wiodący polski dostawca oprogramowania ERP dla średnich i dużych firm produkcyjnych, a także dystrybucyjnych i usługowych. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.

- Forterro jest grupą firm ERP, których produkty tworzone były w ojczystych językach w oparciu o lokalne wymogi i potrzeby branżowe użytkowników - mówi prezes Forterro Jeff Tognoni. - Wszystkie charakteryzuje niezrównany poziom "dopasowania", które sprawia, że ciągle wygrywają one z systemami międzynarodowych dostawców. Nie inaczej jest z BPSC. Wiodąca pozycja rynkowa firmy, a także duża i lojalna baza klientów jest świadectwem wartości lokalnych i branżowych rozwiązań ERP.

BPSC jest pierwszą inwestycją Forterro w Europie Środkowo-Wschodniej i piątą na rynku oprogramowania. Forterro wcześniej przejęło także szwedzkiego producenta ERP Jeeves (oraz jego wcześniejszego partnera Infocube), szwajcarską spółkę ERP SolvAxis, oraz francuskiego dostawcę ERP Sylob.

Tognoni ogłosił, że firma BPSC została czwartą europejską jednostką Forterro i, tak jak pozostałe jednostki, będzie prowadzona we współpracy z lokalnym zespołem zarządzającym. - Z niecierpliwością oczekujemy rozpoczęcia prac z polskim zespołem, dzięki którym będziemy mogli odkryć nowe możliwości wynikające z fuzji i uczynić je naszym priorytetem.

- Spodziewamy się, że zasoby oraz doświadczenie rynkowe, które wniesie Forterro wzmocnią zarówno naszą firmę, jak i jej produkty - dodał Rafał Orawski, Prezes Zarządu BPSC. Dodaje także, że chociaż cieszy się z możliwości wprowadzenia znaczących zmian, to głównym priorytetem BPSC będzie nadal dbanie przede wszystkim o klientów firmy".

Źródło: BPSC

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę