Cyfrowa transformacja procesów produkcyjnych

Cyfrowa transformacja procesów produkcyjnych Dassault Systèmes

Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że największa na świecie kosmetyczna sieć franczyzowa, Boticário Group, zarządzająca ponad 4 tys. sklepów w Brazylii i w ponad 15 krajach, wybrała platformę 3DExperience, aby dokonać cyfrowej transformacji procesów produkcyjnych, dzięki którym powstaje 300 milionów produktów rocznie sprzedawanych pod takimi markami jak: O Boticário, Eudora, quemdisse, berenice? i Vult.

Boticário Group będzie korzysta z rozwiązania branżowego „Perfect Production”, bazującego na platformie 3DExperience, które pozwoli usprawnić zarządzanie procesami na hali produkcyjnej oraz przyspieszyć produkcję w dwóch fabrykach firmy w Brazylii. Lepszy wgląd w procesy produkcyjne i szerszy zakres kontroli pozwolą ograniczyć koszty zapasów, zmniejszyć liczbę wadliwych produktów i poprawić zgodność z przepisami. Zyski jakościowe i wydajnościowe zapewnią firmie przewagę konkurencyjną.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

Nasza strategia rozwoju będzie opierać się na integracji procesów produkcyjnych i usprawnieniu operacji dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym i lepszej identyfikowalności. Znamy przykłady efektywnej współpracy Dassault Systèmes z innymi firmami z naszej branży, a ponadto byliśmy świadomi wartości, jaką platforma 3DExperience mogłaby zapewnić naszej organizacji w miarę dojrzewania naszej strategii. To pozwoliło nam podjąć właściwą decyzję – mówi Leandro Balena, industrial director, Boticário Group.

Firma Boticário Group zauważyła potrzebę optymalizacji swojego produkcyjnego know-how w celu generowania długotrwałej wartości, która jest kluczowym elementem renesansu przemysłu – mówi Philippe Loeb, vice president, consumer Packaged Goods & Retail Industry, Dassault Systèmes. – Platforma 3DExperience oferuje firmom z sektora CPG i handlu detalicznego nowe podejście do rozwiązywania problemów związanych ze złożonością produkcji, która prowadzi do kosztownych opóźnień we wprowadzaniu nowych produktów, nieregularnych dostaw i generujących koszty zapasów, czyli czynników wpływających niekorzystanie na integralność marki oraz wrażenia zakupowe konsumentów.

Źródło: Dassault Systèmes

 

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę