Jak skutecznie analizować i optymalizować procesy produkcyjne?

Jak skutecznie analizować i optymalizować proces produkcyjny Arkance Systems

Jak zarządzać cyklem życia produktu i śledzić przepływ produkcji? Jak skrócić czas realizacji zleceń i poprawić jakość produktów? Odpowiedzi m.in. na te pytania poznamy, biorąc udział w prelekcjach dla managerów i specjalistów przygotowanych przez Arkance Systems Poland.

Arkance Systems Poland przygotował 4 prelekcje dotyczące analizy i optymalizacji procesów produkcyjnych przy pomocy rozwiązań Autodesk. Podczas wykładów będzie można dowiedzieć się, jak skutecznie analizować, tworzyć i wizualizować layouty i w efekcie wyeliminować najczęstsze problemy zakładów produkcyjnych, jakimi są wydłużające się terminy realizacji zleceń czy brak miejsca na hali produkcyjnej.

Prelegenci (Marek Majewski i Michał Borowski z Arkance Systems Poland) opowiedzą także, jak skutecznie zarządzać cyklem życia produktu i śledzić cały przepływ produkcji, omawiając zagadnienia związane m.in. z:

  • optymalizacją procesów zarządzania danymi inżynierskimi,
  • wprowadzeniem produktu na rynek,
  • zarządzaniem zmianą i jakością,
  • współpracą z poddostawcami,
  • zarządzaniem zespołami, maszynami i materiałami etc.

Uczestnik spotkania otrzyma:

  • rabat -50% na wstępną analitykę procesową,
  • raport dotyczący poziomu dojrzałości procesów.

Spotkanie odbędzie się 19.10 w godzinach 10:00-13:10.

Agenda

10:00 - 11:05 Wstęp
10:05 - 10:50 Projektowanie i wizualizacja layoutów linii produkcyjnych
10:50 - 11:35 Analiza i optymalizacja procesów produkcji
11:35 - 12:20 Zarządzanie cyklem życia produktu
12:20 - 13:05 Zarządzanie produkcją i śledzenie produkcji
13:05 - 13:10 Zakończenie konferencji

>>Zapisz się bezpłatnie na prelekcje<<

 

Źródło: Arkance Systems Poland

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę