Nowa jakość w wykrawaniu CNC – kompaktowa TP BETA od TECHNOLOGY już w Polsce

Nowa jakość w wykrawaniu CNC – kompaktowa TP BETA DIG Świtała

DIG Świtała wprowadza na polski rynek nową generację wykrawarek CNC – włoskiej marki TECHNOLOGY. To nowoczesne rozwiązanie, które łączy kompaktową budowę z wydajnością typową dla maszyn klasy premium, odpowiadając na potrzeby małych i średnich zakładów produkcyjnych. 

Kompaktowa forma TP BETA

Maszyna została zaprojektowana jako alternatywa dla rozbudowanych systemów automatyzacji, przy zachowaniu wysokiej precyzji, dużej elastyczności i wyjątkowo niskiego kosztu jednostkowego. Jej kompaktowa forma i szybka adaptacja sprawiają, że model TP BETA doskonale sprawdza się w produkcji seryjnej paneli, drzwi, elementów wentylacyjnych i komponentów stalowych o złożonej geometrii.

Powiązane firmy

DIG Świtała Sp. z o.o.

Zalety nowości od TECHNOLOGY

Na uwagę zasługuje m.in. system Smart Turret – jedyne w swojej klasie automatyczne gniazdo narzędziowe z pięcioma stacjami i pełnym autoindeksem, umożliwiającym obrót narzędzi o 360°. Konfiguracja każdej stacji trwa zaledwie 12 sekund, a zmiana narzędzia w czasie pracy odbywa się w 3 sekundy – bez zatrzymania cyklu. Dodatkowo, zastosowanie technologii MultiTool pozwala korzystać nawet z 50 aktywnych narzędzi jednocześnie.

Maszyna wyposażona jest w serwonapęd FANUC z systemem DualCam, zapewniającym 25 ton siły wykrawania bez użycia oleju hydraulicznego. Dzięki temu TP BETA działa stabilnie nawet przy dużych obciążeniach i intensywności pracy. Wysoka dokładność pozycjonowania (±0,01 mm), automatyczne repozycjonowanie i niski pobór energii w trybie czuwania (0,4 kW) czynią z niej jedno z najbardziej zoptymalizowanych urządzeń w tej klasie.

Źródło: DIG Świtała

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 5–6/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę