Nowa tożsamość marki Sandvik Coromant
Chcąc podkreślić swoje zaangażowanie na rzecz innowacji i zrównoważonego rozwoju, firma Sandvik Coromant wprowadziła nową tożsamość marki. Jej integralną częścią jest podejście określane mianem Manufacturing Wellness, podkreślające wartość kształtowania odpornych, dobrze prosperujących i zrównoważonych zakładów produkcyjnych, mających pozytywny wpływ na swoje otoczenie.
W obliczu ciągłej ewolucji branży firma Sandvik Coromant w ostatnich latach dokonała strategicznej transformacji swojej działalności, kładąc nacisk na stosowanie wiedzy i najnowocześniejsze kompetencje.
Działając pod wpływem wspólnej pasji do inżynierii i rozwiązywania problemów, firma Sandvik Coromant łączy się ze swoimi klientami i partnerami w dążeniu do innowacji i ulepszeń. Ten duch współpracy i rozwoju był inspiracją do poszukiwania nowej tożsamości marki, wychodzącej naprzeciw dzisiejszym i jutrzejszym wyzwaniom cyfrowym, która podsumuje istotę naszego szerszego podejścia i obszerny zakres oferty.
– Uważamy, że miarą sukcesu nie są wyłącznie wyniki biznesowe, lecz także nasz pozytywny wpływ na nasze społeczności i świat. Chcieliśmy znaleźć tożsamość, która trafnie podsumuje ten pogląd oraz wyrazi istotę wartości i aspiracji naszej organizacji – mówi Helen Blomqvist, prezes Sandvik Coromant.
Firma Sandvik Coromant zapewnia niezrównane wsparcie, dostarczając swoim partnerom biznesowym niezbędną wiedzę i zaawansowane technologie potrzebne do wytworzenia zdrowych nawyków produkcyjnych i prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony.
Manufacturing Wellness wyraża ducha solidnych i odnoszących sukcesy firm produkcyjnych, które nie skupiają się wyłącznie na sukcesie swojej działalności, lecz także wpływają pozytywnie na ludzi i społeczeństwa.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
– Manufacturing Wellness ma być kompasem prowadzącym nas ku przyszłości, w której zrównoważony rozwój będzie nieodłącznie powiązany z odpornością i sukcesem przedsiębiorstw. Dzięki takiemu podejściu firma Sandvik Coromant zamierza kultywować środowisko zdrowych nawyków produkcyjnych i ułatwiać rozwój zrównoważonych firm – dodaje Helen.
Punkty styku oznaczone marką Sandvik Coromant, czyli witryna, newslettery, obiekty i Centra Sandvik Coromant, a także opakowania produktów, zostaną stopniowo zmodernizowane w duchu nowej tożsamości.
Źródło: Sandvik Coromant