parts2clean 2025: Centrum innowacji w przemysłowym czyszczeniu komponentów

parts2clean 2025: targi czyszczenia przemysłowego Deutsche Messe AG / Rainer Jensen

Od 7 do 9 października 2025 roku w Stuttgarcie odbędzie się 21. edycja międzynarodowych targów parts2clean, które prezentują najnowsze rozwiązania w dziedzinie przemysłowego czyszczenia części i powierzchni.

Rekordowa liczba wystawców

Tegoroczna edycja targów zgromadzi ponad 165 wystawców z 16 krajów, co oznacza dziesięcioprocentowy wzrost w porównaniu z 2023 rokiem. Wydarzenie stanowi największą na świecie platformę informacyjną dla firm poszukujących efektywnych kosztowo i zrównoważonych procesów czyszczenia przemysłowego.

Technologie przyszłości w czyszczeniu przemysłowym

Wystawcy zaprezentują systemy czyszczenia dostosowane do specyficznych wymagań branżowych oraz zoptymalizowane technologie procesowe zapewniające wymagane poziomy czystości przy krótkich cyklach pracy i zmniejszonym zużyciu energii. Szczególną uwagę zwrócą rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję do kontroli procesów czyszczenia, płukania i suszenia.

Deutsche Messe AG / Rainer Jensen

Nowością będą systemy do częściowego czyszczenia z mediami wodnymi oraz rozwiązania softwarowe do inteligentnego sterowania pompami i efektywnego zarządzania energią. W obszarze mediów czyszczących dominują systemy działające w niższych temperaturach, znacząco redukujące zużycie energii.

Program wydarzenia

Wydarzenie uzupełni bogaty program edukacyjny, w tym nagrody FiT2clean Awards z pulą 10 000 euro oraz pokaz specjalny „Process Chain Technical Cleanliness” organizowany wspólnie z CEC. Forum ekspertów p2c.EXPERTFORUM zapewni tłumaczenie symultaniczne i bezpłatny dostęp dla wszystkich uczestników targów.

Źródło: Deutsche Messe

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 9/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę