Siemens i Salesforce współpracują dla szybszego serwisowania i wyższej rentowności produkcji
Siemens Digital Industries Software ogłosił dziś wprowadzenie nowej aplikacji Teamcenter SLM na Salesforce AppExchange. Opracowana przez Siemensa we współpracy z Salesforce aplikacja łączy inżynierię produktu i operacje związane z obsługą produktu, integrując rozwiązanie Teamcenter Service Lifecycle Management z portfolio oprogramowania branżowego Siemens Xcelerator z Salesforce Manufacturing Cloud i Salesforce Service Cloud. Nowa aplikacja umożliwia producentom przyjęcie modeli biznesowych bardziej zorientowanych na usługi, poprawę jakości obsługi klienta i zwiększenie przychodów z usług.
- Siemens i Salesforce współpracują, aby pomóc producentom zwiększyć wydajność usług i stworzyć nowe źródła przychodów
- Aplikacja Teamcenter Service Lifecycle Management (SLM) łączy wiodące rozwiązanie Siemens Teamcenter Product Lifecycle Management (PLM) z Salesforce Manufacturing Cloud i Service Cloud, umożliwiając zintegrowaną, interdyscyplinarną współpracę, która napędza cyfrową transformację.
- Nowa integracja SaaS oparta na sztucznej inteligencji pomaga producentom tworzyć łańcuchy informacji zwrotnych między realizacją usług a rozwojem produktu, umożliwiając ciągłe innowacje.
– Siemens i Salesforce współpracują, by umożliwić producentom łączenie się z klientami na zupełnie nowe sposoby poprzez innowacyjną integrację cyklu życia usług i platform relacji z klientami – powiedział Zvi Feuer, Senior Vice President of Digital Manufacturing w Siemens Digital Industries Software. – Dzięki współdziałaniu z Salesforce pomagamy producentom przejść do serwisowania poprzez integrację wiedzy o produkcie z pełną historią klienta w zamkniętej pętli. Aplikacja zapewnia ulepszoną obsługę klienta, która może zrewolucjonizować operacje serwisowe, wspierać współpracę między zespołami inżynieryjnymi i serwisowymi oraz zwiększać zadowolenie klientów - dostarczając właściwe informacje we właściwym czasie w jednej, scentralizowanej lokalizacji.
Korzyści płynące z nowej aplikacji Teamcenter SLM obejmują poprawę wydajności operacyjnej dzięki lepszemu współczynnikowi FTFR (first-time-fix ratio), obniżenie kosztów obsługi i pomoc w lepszym dostosowaniu działań sprzedażowych i serwisowych. Wyposażone w odpowiednie informacje narzędzia i zasoby, zespoły serwisowe mogą poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć przychody.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Aplikacja zapewnia również technikom i pracownikom terenowym lepszą widoczność informacji o zasobach klienta wraz z bogatymi graficznie danymi produktu, zarządzanymi w Teamcenter - pomagając w pomyślnym zakończeniu działań serwisowych za pierwszym razem. Dzięki dostępowi do technologii sztucznej inteligencji Salesforce o nazwie Einstein, aplikacja może skanować zasoby wiedzy utworzone na podstawie planów serwisowych w Teamcenter, aby pomóc w znalezieniu materiałów i rozwiązań. Dzięki łatwemu dostępowi do danych serwisowych, producenci mogą zadbać o ciągłe doskonalenie produktów, ponieważ wnioski wyciągnięte z doświadczeń serwisowych stają się częścią cyfrowego bliźniaka każdego zasobu.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Siemens, aby pomóc producentom zwiększyć wydajność, zapewnić lepszą obsługę i otworzyć nowe źródła przychodów – powiedział Achyut Jajoo, SVP & GM of Manufacturing and Automotive, Salesforce. – Łącząc Salesforce, który jest zasilany danymi w czasie rzeczywistym i sztuczną inteligencją, z zarządzaniem cyklem życia usług Teamcenter firmy Siemens, możemy pomóc w przyspieszeniu cyfrowej transformacji w całym sektorze i umożliwić producentom świadczenie lepszych usług przy jednoczesnym generowaniu nowych źródeł przychodów.
Źródło: Siemens