Textilsharing – wynajem zamiast kupowania

Textilsharing – wynajem zamiast kupowania MEWA

Tekstylia przemysłowe wykorzystywane do czyszczenia w zakładzie produkcyjnym czy tez w drukarni z czasem się zużywają. W rezultacie trzeba kupić nowe. A to oznacza kolejne koszty i dodatkowe nakłady pracy. Jest jednak lepsze rozwiązanie: Textilsharing firmy MEWA. 

Obecnie ten trend staje się coraz bardziej widoczny – rożne rzeczy są współdzielone z innymi użytkownikami, co stanowi alternatywę dla kupowania, wiążącego się z posiadaniem. Przykładem może być tu współdzielenie samochodów (tzw. carsharing). Tego typu rozwiązanie w odniesieniu do czyszczenia maszyn i urządzeń MEWA stosuje w zasadzie od początku swego powstania: czyściwa, a także maty olejowe i oczywiście odzież robocza, oferowanie są w systemie wynajmu. Tym samym firma działa w systemie tzw. Textilsharing, gdzie klient może elastycznie dostosować zakres usługi do swoich potrzeb. W ramach takiej oferty użytkownik może skonsultować się z dostawcą i wynająć potrzebne tekstylia. Firma MEWA bierze na siebie nie tylko całą logistykę, ale także wszelkie obowiązki wynikające z przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska, które dotyczą tekstyliów przemysłowych. To z pewnością bardzo wygodne dla klienta.

System polega na tym, że klientowi dostarczane są np. czyste czyściwa. Następnie brudne odbierane są od niego w ustalonych terminach. Są one prane ekologicznie w zakładach firmy MEWA i następnie, już czyste, ponownie są wysyłane do użytkownika. Uszkodzone lub zużyte czyściwa wymieniane są na nowe. Textilsharing oznacza również aktywną ochronę środowiska. Zasada wielokrotnego użytkowania sprawia, iż dany zakład funkcjonuje w sposób ekologiczny. To daje satysfakcję i z pewnością czyni daną firmę bardziej atrakcyjną dla pracowników i klientów.

Również liczbę zamawianych czyściw można dostosować do zapotrzebowania danego użytkownika. Ustalane są z nim dokładne terminy dostaw i odbiorów. Liczba sztuk określana jest z wyprzedzeniem. Dzięki temu klient może lepiej planować swoją działalność i tym samym może być bardziej efektywnym. To optymalne rozwiązanie dla większości branż: zakładów przemysłowych i rzemieślniczych czy warsztatów samochodowych, a także dla drukarni.

Źródło: MEWA

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę