Webinar: optymalizacja kosztów procesów logistycznych

Webinar: optymalizacja kosztów procesów logistycznych Jungheinrich

Jungheinrich zaprasza na webinar, podczas którego eksperci z firmy będą uczestniczyć wspólnie z przedstawicielami firmy Human Group w dyskusji na temat optymalizacji kosztów procesów logistycznych. Wydarzenie jest organizowane przez wydawcę czasopism „Logistics Manager” i „Production Manager”. Webinar jest bezpłatny.

Webinar odbędzie się w przestrzeni online już 24 lutego w godz. od 10.00 do 12.00. Firmę Jungheinrich będą reprezentowali: Magdalena Skrodzka, Artur Thomas, Artur Kowalski i Karol Główka. Webinar jest otwarty dla wszystkich osób zainteresowanych prezentowaną tematyką.

W ramach wydarzenia eksperci podejmą problematykę taką jak: wyzwania rynku pracowników tymczasowych, elastyczność i redukcja kosztów w procesie outsourcingu fragmentów procesów, porównanie rozwiązań klasycznych (APT) z nowoczesnymi rozwiązaniami (OP), w tym bezpośrednie porównanie możliwości rozwiązań optymalizacyjnych na modelu, fachowe rozwiązanie zarządzania procesami oraz wpływ na zadowolenie pracownika z wykorzystaniem zjawiska grywalizacji (Effectivo).

Nie zabraknie również obszarów tematycznych powiązanych z zagadnieniami automatyzacji magazynu (kiedy się opłaca i jak to zrobić najefektywniej), wpływu nowych źródeł energii wózków widłowych na wydajność procesów logistycznych czy tematyki rozwiązań minimalizujących ograniczenia spowodowane problemami z dostępnością energetyczną bądź usługami wynajmu wózków widłowych jako odpowiedzi na obecne wymagania rynku.

W ramach debaty eksperckiej poruszone zostaną tematy takie jak: outsourcing procesowy jako narzędzie pozwalające na optymalizację kosztów pracowniczych, automatyzowanie procesów logistycznych jako kluczowy czynnik generujący oszczędności i efektywne wykorzystanie urządzeń magazynowych.

Źródło: Jungheinrich

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę