Najnowsze z tworzywa sztuczne
Rynek
Grupa Vogel rozszerza kompetencje w obszarze tworzyw sztucznych poprzez przejęcie dwóch nowych marek medialnych
Z dniem 1 kwietnia 2025 roku Vogel Communications Group (VCG) przejmie niemieckie marki medialne "Plastverarbeiter" (Przetwórcy tworzyw sztucznych) oraz "Kautschuk Gummi Kunststoffe" (Kauczuk Guma Tworzywa) od firmy Hüthig Medien GmbH. Tytuły zostaną włączone do portfolio WIN-Verlag (Publishing), spółki w 100% zależnej od VCG, wzmacniając jej obecność w sektorze tworzyw sztucznych. WIN Publishing uruchomił markę medialną "plastXnow" (https://www.plastxnow.de/) w grudniu 2024 roku. Dzięki zakupowi dwóch nowych tytułów VCG wzmacnia swoją ekspertyzę w dziedzinie tworzyw sztucznych i poszerza portfolio produktów WIN Publishing wokół marki "plastXnow".
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 8