Dassault Systèmes przedstawia bardzo dobre wyniki finansowe

Dassault Systèmes przedstawia bardzo dobre wyniki finansowe pixabay

Całkowite przychody w roku fiskalnym 2022 wzrosły o 9% do 5,67 miliarda Euro. Przychody ze sprzedaży oprogramowania wzrosły o 9% do 5,11 miliarda Euro. Przychody z platformy 3Dexperience wzrosły o 22% i stanowiły 33% przychodów z oprogramowania. Przychody z oprogramowania w chmurze wzrosły o 22% i stanowiły 23% przychodów z oprogramowania.

Platforma 3Dexperience i chmura dają możliwości dostarczenia wartości dodanej klientom Dassault Systèmes. Wraz z adaptowaniem podejścia platformowego z wykorzystaniem chmury, klienci dodają nowych użytkowników i nowe zastosowania, wykorzystując korzyści wynikające z wdrożenia wszystkich domen Dassault Systèmes.

Powiązane firmy

  • FY2022 - Przychody z oprogramowania według regionów geograficznych: Przychody z oprogramowania w obu Amerykach wzrosły o 9% i stanowią 40% przychodów z oprogramowania. Przychody z oprogramowania w Europie wzrosły o 8% osiągając 36% udziału. W Azji nastąpił wzrost o 10%, co przekłada się na 24% udział w przychodach z oprogramowania.
  • FY2022 - Przychody z oprogramowania według branży: Wiele branż w pierwszym kwartale odnotowało ponownie dwucyfrowy wzrost. Jedne z najsilniejszych wyników wykazały branże Life Sciences & Healthcare, Transportation & Mobility oraz Aerospace.

Znakomite wyniki za IV kwartał, ze wzrostem przychodów o 10% do 1,58 mld Euro, przyczyniły się do ogólnego wyniku FY2022. W ostatnim kwartale przychody z oprogramowania wzrosły o 9% do 1,43 mld Euro. Przychody z platformy 3Dexperience wzrosły o 24% i stanowiły 37% przychodów z oprogramowania. Przychody z oprogramowania w chmurze wzrosły o 22% i stanowiły 22% przychodów z oprogramowania.

– Świat zmienia się w bezprecedensowym tempie. Nasi klienci i partnerzy zwracają się do Dassault Systèmes, aby w świecie, w którym kluczową rolę odgrywa zrównoważony rozwój, a także wzrasta znaczenie suwerenności - ustanowić ambitne cele i wdrożyć nowe modele działalności – komentuje Bernard Charlès, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny firmy Dassault Systèmes

– Potrzebna jest radykalna zmiana naszego spojrzenia na świat. Można to osiągnąć jedynie poprzez wykorzystanie światów wirtualnych do poprawy świata rzeczywistego. Nasze doświadczenia wirtualnych kopii bliźniaczych (ang. Virtual Twin Experiences), opierają się na szeregu dyscyplin naukowych - biologii, chemii, materiałoznawstwie, mechanice i elektromagnetyzmie - umożliwiając naszym silnikom AI przekształcenie ogromnej ilości rozproszonych danych, w ustrukturyzowaną wiedzę i know-how. Wirtualne bliźniaki umożliwiają powstanie nowych produktów i usług dla konsumenta końcowego i odpowiadają na nowe potrzeby użytkowników: pozwalają bowiem nie tylko na wirtualizację samego produktu, ale wirtualizację produktu w kontekście jego użytkowania. Na tym polega wartość „doświadczenia" – tłumaczy Bernard Charlès

– Coraz powszechniejsze wykorzystanie doświadczeń wirtualnych bliźniaków ma kluczowe znaczenie dla naszych klientów we wszystkich sektorach, ponieważ zaspokaja ich potrzeby poprzez zróżnicowane doświadczenia i możliwość zaprojektowania portfolio w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Przekształciliśmy procesy tworzenia i produkcji dzięki holistycznemu podejściu do cyrkularności, włączając do projektowania aspekty oszczędności oraz etap wycofania z użytkowania. Umożliwiamy firmom, a także całemu społeczeństwu, zmierzenie i zbilansowanie tego, co zabierają i co oddają planecie. IFWE wykorzystuje moc nauki, aby zharmonizować produkt, naturę i życie – bo razem możemy mieć znaczący wpływ – dodaje Bernard Charlès

źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę