Firma Jungheinrich wspierana przez Nico Rosberga startuje z nową kampanią

Firma Jungheinrich startuje z nową kampanią Jungheinrich

Bycie pionierem jest wpisane w DNA Jungheinrich. Od prawie 70 lat firma opracowuje i produkuje przyszłościowe rozwiązania dla intralogistyki. Teraz koncern z Hamburga wkracza na nową drogę także w marketingu. – Jako tradycyjna marka musimy nieustannie odkrywać siebie na nowo i napędzać innowacje. Dotyczy to nie tylko naszych produktów, ale także opinii o naszej marce. Dlatego po raz pierwszy stawiamy na kampanię cyfrową, którą realizujemy  jednocześnie na pięciu kontynentach – wyjaśnia Linda Duffy, wiceprezes ds. marketingu w Jungheinrich. 

Kampania online pod hasłem „We're the Intralogistics Pioneers” („Jesteśmy pionierami intralogistyki”) ma na celu zwiększenie świadomości marki Jungheinrich, szczególnie wśród doświadczonych cyfrowo grup klientów, a jednocześnie przedstawienie Jungheinrich jako innowacyjnego i atrakcyjnego pracodawcy, który może zająć się tematami zorientowanymi na przyszłość. Takimi jak: automatyzacja, elektromobilność i zrównoważony rozwój. 

– Ta kampania pokazuje, kim jesteśmy i kogo szukamy: ludzi, którzy chcą coś zmienić i pomóc w kształtowaniu przyszłości intralogistyki – mówi Duffy.

Wsparcia udziela ambasador marki Jungheinrich, Nico Rosberg. Przedsiębiorca zajmujący się zrównoważonym rozwojem i mistrz świata Formuły 1 w 2016 r. jest współzałożycielem Greentech Festival, globalnej platformy dla przyszłych technologii.

– Nico jest pasjonatem innowacyjnych i wizjonerskich tematów. Tak jak my. Razem chcemy wykorzystać naszego pionierskiego ducha i jeszcze silniej przekazać nasze pomysły na zrównoważony magazyn, zorientowany na przyszłość. Jungheinrich jest marką przyszłości intralogistyki i chcemy ją tak pozycjonować. Firma celowo polega na własnym zespole: Koleżanki i koledzy na całym świecie są ważnymi multiplikatorami, którzy codziennie wymieniają się pomysłami z klientami i potencjalnymi nowymi talentami i realizują obietnicę naszej marki – mówi Duffy.

W związku z tym przedmiotem kampanii są tematy takie jak zrównoważony rozwój, wydajne i przyjazne dla klimatu technologie, a także inteligentna cyfryzacja i automatyzacja procesów magazynowych. Pionierska rola Jungheinrich w branży intralogistycznej w technologii litowo-jonowej, jej wszechstronne doświadczenie w zakresie elektromobilności i zintegrowanych systemów energetycznych, a także rozwiązania AI do zarządzania magazynem i flotą podkreślają innowacyjność i wiedzę Jungheinrich w zakresie zrównoważonego rozwoju.

– Zrównoważony rozwój jest głęboko zakorzeniony w kulturze korporacyjnej Jungheinrich – podkreśla Duffy.  – Odpowiedzialne korzystanie z naszych zasobów jest sprawą bliską naszym sercom. Chcemy wyznaczać impulsy, zostawiać wydeptane ścieżki i odważać się na nowe rzeczy. To jest dokładni ten duch, który przekazuje  kampania „Pionierzy intralogistyki”.

Źródło: Jungheinrich

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę