Pepperl+Fuchs wykorzysta platformę 3Dexperience od Dassault Systèmes

Pepperl+Fuchs wykorzysta platformę 3Dexperience Dassault Systèmes

Dassault Systèmes ogłosił nawiązanie partnerstwa z Pepperl+Fuchs. W ramach współpracy, firmy chcą opracować innowacyjne rozwiązania oraz wspólnie sprostać wyzwaniom, przed którymi branża automatyki stanie w nadchodzących latach.

Pepperl+Fuchs będzie jedną z niewielu w Europie, które wejdą w ścisłą współpracę z działem badań i rozwoju Dassault Systèmes. W ramach tej kooperacji partnerzy będą wspólnie opracowywać modele biznesowe dla gospodarki cyfrowej.

Pepperl+Fuchs wykorzysta platformę 3Dexperience od Dassault Systèmes do ciągłej optymalizacji zarządzania cyklem życia produktu oraz portfelem produktów. Zapewniając dostęp do jednej wersji danych (ang. Single Source of Truth), platforma 3Dexperience, oparta na chmurze, umożliwia płynny przepływ informacji w całym łańcuchu innowacji i działa jako cyfrowe łącze między silosami danych. Umożliwia to wszystkim uczestnikom procesu podejmowanie świadomych decyzji.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

Umocnienie sektora przemysłowego w Niemczech

Pepperl+Fuchs zaangażowany jest również w międzynarodową inicjatywę Manufacturing-X, która za cel stawia stworzenie branży zintegrowanej cyfrowo, co pozwoli uczynić niemiecki przemysł bardziej zrównoważonym, odpornym i konkurencyjnym. Platforma 3Dexperience w chmurze będzie wspierać Pepperl+Fuchs w promowaniu inteligentnych innowacji oraz ułatwianiu w przyszłości szybkiego i uproszczonego wdrażania nowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

Dzięki Pepperl+Fuchs Dassault Systèmes zyskał partnera, który działa na rzecz wspierania pozycji Niemiec jako obiecującej i napędzającej transformację cyfrową lokalizacji dla przemysłu elektrycznego. Obie firmy są aktywnymi członkami Niemieckiego Stowarzyszenia Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego (ZVEI).

Źródło: Dassault Systèmes 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę