Shiseido wdroży rozwiązania produkcyjne Dassault Systèmes
Shiseido wykorzysta rozwiązanie branżowe Dassault Systèmes, by zoptymalizować procesy zarządzania produkcją w swoich największych fabrykach. Wdrożenie będzie wspierać strategię transformacji biznesowej firmy Shiseido w celu zwiększenia wydajności fabryk i przyczynienia się do redukcji kosztów w następstwie pandemii.
Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że Shiseido Company, Limited, globalna firma kosmetyczna mająca 150-letnią tradycję i działająca w 120 krajach, podpisała wieloletnią umowę licencyjną na wdrożenie rozwiązań Dassault Systèmes do zarządzania operacjami produkcyjnymi w głównych zakładach produkcyjnych Shiseido na całym świecie. W odpowiedzi na wzrost zainteresowania konsumentów kosmetykami do pielęgnacji skóry oraz zdrowym stylem życia podczas pandemii firma Shiseido zamierza stworzyć wydajniejsze systemy produkcyjne, które spotkają się z uznaniem konsumentów i przyczynią się do zwiększenia lojalności wobec marki.
Wybrane przez Shiseido rozwiązanie branżowe „Perfect Production” firmy Dassault Systèmes, wykorzystujące aplikacje DELMIA Apriso i bazujące na platformie 3DExperience, będzie wspierać strategię transformacji biznesowej Shiseido „Win 2023 and Beyond”, umożliwiając skupienie się na poprawie wydajności fabryk i redukcji kosztów.
„Perfect Production” wraz z DELMIA Apriso umożliwi firmie Shiseido ujednolicenie i standaryzację zarządzania operacjami produkcyjnymi oraz najlepszych praktyk w głównych zakładach produkcyjnychw Japonii, Europie, Stanach Zjednoczonych i innych krajach. W jednym wirtualnym środowisku współpracy, Shiseido może usprawnić planowanie end-to-end i zoptymalizować swoje działania. Pozwoli to zwiększyć wydajność i produktywność, rentowność oraz umożliwi rozwiązywanie problemów produkcyjnych bez wpływu na jakość produktów. Dzięki zwiększeniu elastyczności produkcji w wielu lokalizacjach, firma Shiseido będzie w stanie precyzyjnie przydzielać zasoby produkcyjne, utrzymywać jakość produktów i zaspokajać zarówno globalny, jak i lokalny popyt na swoje produkty.
– Pandemia uświadomiła nam, że konsumenci przywiązują coraz większą wagę do pielęgnacji skóry i dbałości o dobre samopoczucie. Do 2030 r. chcemy stać się globalnym liderem w dziedzinie pielęgnacji urody i wellness – mówi Atsunori Takano, executive officer, CITO, Shiseido. – Oczekujemy, że wiodąca pozycja Dassault Systèmes w sektorze kosmetycznym oraz wartość, jaką technologia może wnieść do naszej produkcji, wzmocni naszą strategię rozwoju.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
– Zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia rośnie na całym świecie, a wiodący producenci kosmetyków będą musieli dostarczać na rynek innowacyjne produkty szybciej niż kiedykolwiek wcześniej – mówi Philippe Loeb, wiceprezes Dassault Systèmes ds. produktów konsumenckich i handlu detalicznego. – Platforma 3DExperience zapewnia globalnym producentom, takim jak Shiseido, wirtualne środowisko produkcyjne działające w czasie rzeczywistym. Pozwala ono na zwiększenie wydajności istniejących fabryk i przyspieszenie wszystkich aspektów produkcji w celu rozszerzenia portfolio produktów kosmetycznych i wellness dla klientów.
Źródło: Dassault Systèmes