Shiseido wdroży rozwiązania produkcyjne Dassault Systèmes
Shiseido wykorzysta rozwiązanie branżowe Dassault Systèmes, by zoptymalizować procesy zarządzania produkcją w swoich największych fabrykach. Wdrożenie będzie wspierać strategię transformacji biznesowej firmy Shiseido w celu zwiększenia wydajności fabryk i przyczynienia się do redukcji kosztów w następstwie pandemii.
Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że Shiseido Company, Limited, globalna firma kosmetyczna mająca 150-letnią tradycję i działająca w 120 krajach, podpisała wieloletnią umowę licencyjną na wdrożenie rozwiązań Dassault Systèmes do zarządzania operacjami produkcyjnymi w głównych zakładach produkcyjnych Shiseido na całym świecie. W odpowiedzi na wzrost zainteresowania konsumentów kosmetykami do pielęgnacji skóry oraz zdrowym stylem życia podczas pandemii firma Shiseido zamierza stworzyć wydajniejsze systemy produkcyjne, które spotkają się z uznaniem konsumentów i przyczynią się do zwiększenia lojalności wobec marki.
Powiązane firmy
Wybrane przez Shiseido rozwiązanie branżowe „Perfect Production” firmy Dassault Systèmes, wykorzystujące aplikacje DELMIA Apriso i bazujące na platformie 3DExperience, będzie wspierać strategię transformacji biznesowej Shiseido „Win 2023 and Beyond”, umożliwiając skupienie się na poprawie wydajności fabryk i redukcji kosztów.
„Perfect Production” wraz z DELMIA Apriso umożliwi firmie Shiseido ujednolicenie i standaryzację zarządzania operacjami produkcyjnymi oraz najlepszych praktyk w głównych zakładach produkcyjnychw Japonii, Europie, Stanach Zjednoczonych i innych krajach. W jednym wirtualnym środowisku współpracy, Shiseido może usprawnić planowanie end-to-end i zoptymalizować swoje działania. Pozwoli to zwiększyć wydajność i produktywność, rentowność oraz umożliwi rozwiązywanie problemów produkcyjnych bez wpływu na jakość produktów. Dzięki zwiększeniu elastyczności produkcji w wielu lokalizacjach, firma Shiseido będzie w stanie precyzyjnie przydzielać zasoby produkcyjne, utrzymywać jakość produktów i zaspokajać zarówno globalny, jak i lokalny popyt na swoje produkty.
– Pandemia uświadomiła nam, że konsumenci przywiązują coraz większą wagę do pielęgnacji skóry i dbałości o dobre samopoczucie. Do 2030 r. chcemy stać się globalnym liderem w dziedzinie pielęgnacji urody i wellness – mówi Atsunori Takano, executive officer, CITO, Shiseido. – Oczekujemy, że wiodąca pozycja Dassault Systèmes w sektorze kosmetycznym oraz wartość, jaką technologia może wnieść do naszej produkcji, wzmocni naszą strategię rozwoju.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Firmy
Dassault Systèmes wprowadza rozwiązanie do oceny cyklu życia produktu
Firma Dassault Systèmes ogłosiła wprowadzenie „Sustainable Innovation Intelligence”, rozwiązania do oceny cyklu życia produktu, które umożliwia firmom zminimalizowanie negatywnego wpływu produktów, materiałów i procesów na środowisko oraz przyczynia się do rozwoju gospodarki o obiegu zamkniętym.
– Zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia rośnie na całym świecie, a wiodący producenci kosmetyków będą musieli dostarczać na rynek innowacyjne produkty szybciej niż kiedykolwiek wcześniej – mówi Philippe Loeb, wiceprezes Dassault Systèmes ds. produktów konsumenckich i handlu detalicznego. – Platforma 3DExperience zapewnia globalnym producentom, takim jak Shiseido, wirtualne środowisko produkcyjne działające w czasie rzeczywistym. Pozwala ono na zwiększenie wydajności istniejących fabryk i przyspieszenie wszystkich aspektów produkcji w celu rozszerzenia portfolio produktów kosmetycznych i wellness dla klientów.
Źródło: Dassault Systèmes