„Smartenance” – sposób na zarządzanie utrzymaniem ruchu

„Smartenance” – sposób na zarządzanie utrzymaniem ruchu Festo

„Smartenance” to narzędzie, dzięki któremu można przechowywać w chmurze wszystkie ważne dane związane z planowaniem utrzymania ruchu i udostępniać je w sposób zdecentralizowany. Jak to działa? Wystarczy przygotować na komputerze plany utrzymania ruchu, a zespół odpowiedzialny za to zadanie będzie komunikował się za pośrednictwem aplikacji.

Menedżer cyfrowego utrzymania ruchu „Smartenance” ułatwia zarządzanie i utrzymanie ruchu oraz serwisowanie, a operatorzy maszyn, personel utrzymania ruchu i kierownicy produkcji doceniają jego zalety. To przede wszystkim oszczędność czasu, ale także możliwość korzystania z dokumentów cyfrowych, szybkość wymienianych uwag oraz dostęp do wszystkich dokumentów utrzymania ruchu w chmurze.

Rozwiązanie oferuje odczyt utrzymania ruchu poprzez komputer stacjonarny i urządzenie mobilne z aplikacją „Smartenance”, dzięki czemu jest ciekawą ofertą dla zespołów operatorów zakładów produkcyjnych, inżynierów utrzymania ruchu i kierowników produkcji. Program „Smartenance” nie tylko zapewnia komunikację pomiędzy zespołami utrzymania ruchu, ale jest również wyposażony w interfejsy do innych systemów. To uniwersalny, cyfrowy kalendarz.

Festo umożliwia darmowe przetestowanie menadżera cyfrowego utrzymania ruchu przez cztery tygodnie i oferuje trzy pakiety licencji dostosowanych do indywidualnych potrzeb, w tym: „Smartenance (basic): autonomiczne utrzymanie ruchu, „Smartenance (advanced): autonomiczne utrzymanie ruchu + zarządzanie zdarzeniami + dziennik zakładu produkcyjnego, i „Smartenance (premium): autonomiczne utrzymanie ruchu + zarządzanie zdarzeniami + dziennik zakładu produkcyjnego + interfejs danych.

Źródło: Festo

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę