Yaskawa Polska wyróżniona tytułem "Gazela Biznesu 2022"

Yaskawa Polska wyróżniona tytułem "Gazela Biznesu 2022" Yaskawa

"Gazela Biznesu 2022" to ranking który pozwala na żywym organizmie zaobserwować, jak zmieniające się warunki ekonomiczne wpływają na funkcjonowanie firm. w tym rankingu bierze się pod uwagę wyniki firm uzyskane w ciągu 3 ostatnich lat, co przesuwa punkt odniesienia z jednego roku do dłuższego okresu w gospodarce, kiedy można zaobserwować przebieg i załamania trendów.

To nie pierwszy raz, kiedy Yaskawa Polska została zaliczona do elitarnego klubu Gazel Biznesu, wyróżniając się tym samym jako jedna z najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm w Polsce.

Powiązane firmy

Przyznanie tego tytułu firmie świadczy o dobrym zarządzaniu i sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, które stawia na stały rozwój. Ponieważ na uzyskanie tytułu nie ma wpływu opinia jury lecz obiektywne kryteria, takie jak wyniki finansowe przedsiębiorstwa z trzech ostatnich lat, z całą pewnością można stwierdzić, że jest to wiarygodne potwierdzenie kondycji firmy. Ubiegając się o tytuł, firma musi wykazać stały wzrost przychodów, który stanowi dowód dynamicznego rozwoju. To kryterium firma Yaskawa spełnia z całą pewnością. W porównaniu do roku 2020, kiedy to obrót firmy wynosił 34 mln, Yaskawa odnotowała wzrost o 23 mln uzyskując w 2021 r. wynik 57 mln. Jest to o około 47 mln więcej niż w pierwszych latach działalności.  

Kojarzony z prestiżem tytuł Gazeli Biznesu to nie tylko ogromne wyróżnienie, ale również rekomendacja pomagająca w kontaktach handlowych i informacja dla partnerów wskazująca na dobrą reputację i wiarygodność kontrahenta. Tytuł Gazeli Biznesu to także dowód na to, jak świetnie firma radzi sobie wśród innych konkurentów.

Źródło: Yaskawa, Puls Biznesu

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę