Partner SECO/WARWICK zakupił dwa piece VIM. Pierwszy z nich to indukcyjny piec próżniowy JetCaster VIM50 EQ do topienia i uzyskiwania odlewów metodą EQ. Drugi to urządzenie JetCaster do topienia i uzyskiwania odlewów metodą krzepnięcia kierunkowego, monokryształu, o strukturze równoosiowej oraz krystalizacji za pomocą chłodzenia gazowego (DGCC). Piece trafią do Chin. To kolejne zamówienie dla SECO/WARWICK od tego klienta.
Producent śrub i elementów złącznych wybrał SECO/WARWICK na dostawcę pieca próżniowego z wysokociśnieniowym hartowaniem gazowym (HPGQ) oraz wysoką próżnią HV. Kompaktowy Vector do produkcji śrub lotniczych.
Grupa ROEMHELD od ponad 70 lat jest czołowym dostawcą technologii, produktów i rozwiązań dla różnych branż przemysłowych, takich jak automotive, lotnictwo, robotyka, kolejnictwo, budowa maszyn, przemysł AGD, zbrojeniowy, medyczny i inne.
Hiszpański producent komponentów silników przeznaczonych dla lotnictwa zamówił specjalnie przystosowany piec próżniowy Vector, który będzie wykorzystywany w ośrodku badawczym Partnera i pomoże udoskonalać części lotnicze.
Seco/Warwick dostarczy piec próżniowy Vector, który będzie pracować przy produkcji elementów dla branży lotniczej. To druga współpraca Seco/Warwick z tym światowym dostawcą produktów formowanych wtryskowo z metalu.
Seco/Warwick jest jednym z kluczowych partnerów branży lotniczej. W 2024 roku dostarczył dziesiątki rozwiązań przyczyniających się do zwiększenia produkcji komponentów lotniczych.
Seco/Warwick dostarczy dla tureckiego przedsiębiorstwa z branży lotniczej indukcyjny piec próżniowy JetCaster do topienia i uzyskiwania odlewów metodą krzepnięcia kierunkowego, monokryształu, o strukturze równoosiowej, a także krystalizacji za pomocą chłodzenia gazowego.
Prawidłowe stosowanie chłodziwa może zwiększyć o 20% prędkość skrawania materiałów zaliczanych do grupy ISO S
Polskie zakłady, należące do światowego producenta części lotniczych, kolejny raz wybrały Seco/Warwick. Partner zamówił jednokomorowy próżniowy piec Vector, który zastąpi 30-letnią jednostkę, dotychczas pracującą w zakładach.
European Energy podpisała umowę z Metafuels AG, szwajcarską firmą zajmującą się technologiami lotniczymi, w sprawie utworzenia zakładu produkującego syntetyczne paliwo lotnicze (eSAF)
Jeden z azjatyckich producentów części do samolotów, wybrał poziomy piec próżniowy Seco/Warwick przeznaczony do nawęglania próżniowego części lotniczych.
Politechnika Śląska będzie kształcić personel służb ruchu lotniczego. To efekt nawiązania współpracy w tym zakresie z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej.
10 mln euro na projekt ECOHYDRO zyskało międzynarodowe konsorcjum uczelni, instytutów naukowych i firm, wśród których jest m.in. francuski koncern lotniczy Airbus oraz Politechnika Wrocławska.
Posłowie zatwierdzili nowe prawo mające na celu zwiększenie wykorzystania zrównoważonych paliw, takich jak zaawansowane biopaliwa lub wodór, w sektorze lotniczym.
Dassault Systèmes i sieć ISAE Group, obejmująca 6 wiodących szkół inżynierii lotniczej we Francji, ogłosiły partnerstwo, którego celem jest rozwijanie umiejętności studentów w zakresie najnowszych praktyk cyfrowych stosowanych w przemyśle lotniczym i kosmicznym. ISAE Group wdroży platformę 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes w swoich programach szkoleniowych przeznaczonych dla 7000 studentów.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?