YASKAWA zaprezentowała nowy serwonapęd Sigma X. To technologia, która jest na najwyższym poziomie, dzięki czemu gwarantuje kompaktowe silniki o większej mocy i precyzji.
Postęp w automatyzacji procesów produkcyjnych spowodował nieustanne doskonalenie technik sterowania napędami elektrycznymi. Ich ewolucja nieodłącznie wiąże się ze strategią rozruchu i precyzyjnym sterowaniem prędkością obrotową silników elektrycznych.
Wyobraź sobie, że nawet Święty Mikołaj postanowił zmienić coś w swoim świątecznym imperium, żeby zaoszczędzić energię i chronić środowisko. Tak, to nie żart! Już tłumaczymy, o co chodzi.
Nowy silnik serii DRU... został zaprojektowany jako trójfazowy silnik asynchroniczny o klasycznej konstrukcji. Ta seria jest uzupełnieniem systemu modułowego napędów sieciowych i falownikowych SEW-Eurodrive w najwyższej klasie energooszczędności IE4 określonej w normie.
Grupa Cantoni to światowy lider produkcji silników elektrycznych (0,04 kW do 7000 kW), hamulców, aparatury i narzędzi z prawie 150-letnim doświadczeniem.
Łatwa regulacja prędkości – do tego został zaprojektowany i opracowany MOVITRAC basic od SEW-Eurodrive. To bardzo kompaktowy falownik, zoptymalizowany do pracy z asynchronicznymi silnikami trójfazowymi.
Dzięki cyfrowej integracji silnika MOVILINK DDI już dziś umożliwia realizację inteligentnych funkcji fabryki przyszłości. Podstawą tego jest jednokablowa technologia do przesyłu energii i danych SEW-Eurodrive Polska.
Jeden z największych światowych producentów silników odrzutowych zdecydował się na modernizację pieca odlewniczego, który 20 lat temu został wyprodukowany i dostarczony
Cummins oficjalnie zainaugurował działanie swojego nowego Europejskiego Centrum Odbudowy Silników o dużej mocy w Krakowie. Jest to pierwsza tego typu inwestycja na naszym kontynencie.
Seco/Warwick dostarczy pionowy piec próżniowy do lidera zapewniającego pełny serwis silnikom odrzutowym.
Eksperci SEW-Eurodrive Polska zapraszają na targi SyMas i Maintenance, podczas których zaprezentują rozwiązania z zakresu cyfrowej konserwacji prewencyjnej, nowe usługi serwisowe oraz energooszczędne rozwiązania w klasie IE5 z nowoczesną techniką decentralną.
Napędy o zmiennej prędkości obrotowej pozwalają osiągnąć większe oszczędności w zakresie zużycia energii. Silniki synchroniczne serii DR2C.. są jednym z modułów rozwiązania, które pozwala osiągnąć klasę sprawności IE5.
Seco/Warwick dostarczy do lidera wśród firm zapewniających pełny serwis silnikom odrzutowym pionowy piec próżniowy z ładowaniem od dołu i chłodzeniem w gazie.
Jak zwiększyć wydajność silników lotniczych równocześnie zmniejszając emisję gazów cieplarnianych? Na to pytanie odpowiedzą realizatorzy międzynarodowego projektu, w którym znaleźli się też naukowcy Politechniki Śląskiej. Politechnika Śląska znalazła się w międzynarodowym konsorcjum, które otrzymało finansowanie projektu z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na prowadzenie badań nad zwiększeniem sprawności turbin silników lotniczych na rzecz neutralności klimatycznej.
Mercedes-Benz Vans reorganizuje swoją europejską sieć produkcyjną na potrzeby nowej modułowej architektury w pełni elektrycznych samochodów dostawczych, opartej na platformie VAN.EA.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?