Konferencja 3Dexperience Summit 2023

Konferencja 3Dexperience Summit 2023 Dassault Systèmes

Podczas konferencji 3Dexperience Summit, która odbędzie się 8 listopada 2023r. w Krakowie, renomowani klienci Dassault Systèmes podzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z cyfrową transformacją. Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać technologie i produkty opracowane przy użyciu platformy 3Dexperience, które zwiększają innowacyjność i odporność polskich firm.

Przedstawiciele Nowego Stylu omówią strategię transformacji cyfrowej, wyzwania dotyczące personalizacji produktów i usprawniania współpracy między różnymi działami firmy, a także inicjatywy dotyczące zrównoważonego rozwoju. Firma jest europejskim liderem w branży rozwiązań meblowych dla biur i miejsc użyteczności publicznej, takich jak lotniska czy stadiony. Ponad 350 000 krzeseł marki Forum by Nowy Styl zostało zainstalowanych łącznie na sześciu stadionach podczas Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Katarze.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

Podczas paneli dyskusyjnych 3Dexperience Summit, doświadczeniami w zakresie transformacji cyfrowej podzielą się także inne firmy korzystające z rozwiązań Dassault Systèmes. Omówią one wyzwania związane ze zrównoważoną produkcją, współpracą projektową, zintegrowanym rozwojem produktu i projektowaniem doświadczenia użytkownika.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Kamil Wyszkowski z United Nations Global Compact Network Poland, który omówi globalne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem. Po panelu dyskusyjnym uczestnicy będą mieli okazję zwiedzić showroom Nowego Stylu.

Dassault Systèmes zaprasza do rejestracji i udziału w 3Dexperience Summit, który jest miejscem dyskusji i wymiany doświadczeń w zakresie technologii, innowacji i strategii zrównoważonego rozwoju w polskim biznesie. Wydarzenie odbędzie się w wyjątkowym miejscu w Krakowie – flagowym showroomie Nowego Stylu, Office Inspiration Centre, gdzie design i trendy łączą się z technologią.

Źródło: Dassault Systèmes 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę