Robotyka (i nie tylko) w wirtualnym showroomie

Robotyka (i nie tylko) w wirtualnym showroomie ABB

Robotyka ABB stworzyła przestrzeń wirtualną, która umożliwia zapoznanie się z całym portfolio produktów i usług, przez całą dobę, z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki prostej nawigacji użytkownik może kilkoma kliknięciami dostać się do różnych pomieszczeń i zapoznać się z produktami i aplikacjami z różnych obszarów (od lakiernictwa i spawalnictwa, aż po portfolio robotów współpracujących czy sektory takie jak pakowanie i logistyka).

Animacje, filmy i interaktywne grafiki z możliwością obrotu o 360 stopni sprawiają, że użytkownik ma wrażenie, iż odwiedza miejsce osobiście.

Grafika

Zwiedzający wchodzi na wirtualną wystawę przez lobby, gdzie może zorientować się, jakie przestrzenie i treści są dla niego dostępne. Może swobodnie poruszać się w przestrzeni 3D, co jest niemalże równoznaczne z rzeczywistym doświadczaniem prezentowanych robotów, aplikacji i systemów automatyki.

Grafika

Dzięki prostej nawigacji za pomocą jednego kliknięcia myszką użytkownik może szybko i intuicyjnie odnaleźć się w cyfrowym świecie. Poszczególne pomieszczenia można również wybierać bezpośrednio za pomocą funkcji menu.

Źródło: ABB

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę