Wirtualny świat Jungheinrich na targach LogiMAT

Wirtualny świat Jungheinrich na targach LogiMAT Jungheinrich

Na zbliżających się targach LogiMAT w Stuttgarcie, a także podczas specjalnego wydarzenia on-line będzie można zapoznać się z najnowszymi innowacjami w dziedzinie automatyzacji, cyfryzacji i e-mobilności firmy Jungheinrich.

Podczas sesji on-line i w wirtualnym showroomie zademonstrowane zostaną zalety robotów mobilnych, wózków POWERLiNE ze zintegrowanymi akumulatorami litowo-jonowymi i przyszłościową intralogistykę – rozwiązania dla magazynów ręcznych, półautomatycznych lub w pełni zautomatyzowanych.

Specjalną atrakcją będzie premiera nowego produktu, który zmieni czas i przestrzeń. Wszystko zostanie ujawnione już pierwszego dnia LogiMAT oraz podczas wirtualnego wydarzenia.

Zabezpieczenie przyszłości magazynu dzięki rozwiązaniom automatyzacji firmy Jungheinrich jest możliwe. Podczas wirtualnego wydarzenia firma zaprezentuje także szeroką gamę automatycznych systemów magazynowych i robotów mobilnych. 

Jako jedyny kompleksowy dostawca technologii litowo-jonowej dla sektora intralogistyki umożliwia osiągnięcie zupełnie nowego poziomu efektywności energetycznej — zapewniając niezmiennie wysoką wydajność przy zmniejszonym zużyciu energii.

>>Zarejestruj się na wydarzeniu on-line<<

Już niebawem z ofertą firmy Jungheinrich będzie można zapoznać się również przy okazji Konferencji Smart Warehouse w ramach Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu MODERNLOG, która odbędzie się 1-2 czerwca 2022 w Poznaniu. Podczas panelu #AGV roboty (2 czerwca) menadżer projektów systemowych Jungheinrich Artur Thomas opowie o innowacyjnych robotach mobilnych i automatycznych rozwiązaniach w magazynach 4.0.

Źródło: Jungheinrich

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę