Usługa Tork PaperCircle

Usługa Tork PaperCircle Pixabay

Firma Essity, światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia oraz właściciel marki Tork, ogłosiła, że usługa Tork PaperCircle została wdrożona w ponad 80 łazienkach podczas 26. Konferencji Klimatycznej ONZ (COP26). Trwający 2 tygodnie globalny szczyt klimatyczny w Glasgow w Szkocji był decydującym momentem dla działań na rzecz klimatu, ze szczególnym ukierunkowaniem na promowanie gospodarki obiegu zamkniętego w celu dekarbonizacji i przeciwdziałania zmianom klimatycznym.

Tork PaperCircle to pierwsza na świecie usługa recyklingu zużytych papierowych ręczników do rąk, która pozwala przekształcić owe materiały w nowe produkty higieniczne. Wdrażając Tork PaperCircle podczas COP26, organizatorzy konferencji zredukowali poziom odpadów o co najmniej 20%  i zmniejszyli emisję dwutlenku węgla nawet o 40%. Warto wiedzieć, że papierowe ręczniki są obecnie najchętniej wybieraną metodą osuszania dłoni, ale tylko 1% z nich jest dziś poddawany recyklingowi. Pokazuje to, że pozostają one niewykorzystaną szansą dla modelu biznesowego opartego na gospodarce o obiegu zamkniętym.

Dzięki naszemu zaangażowaniu w działania na rzecz klimatu i usłudze Tork PaperCircle, dostępnej w wybranych krajach Unii Europejskiej, Essity pomaga klientom podejmować działania oparte na obiegu zamkniętym. Jest nam niezmiernie miło, że Tork PaperCircle został wdrożony podczas COP26, najważniejszej na świecie konferencji klimatycznej, i umożliwił uczestnikom skorzystanie z rozwiązania pozwalającego na efektywne, celowe i powtarzalne wykorzystanie zasobów – powiedział Don Lewis, prezes Essity.

Tork PaperCircle dociera obecnie do ponad 35 milionów użytkowników w ponad 150 różnych lokalizacjach w Europie. Usługa opiera się na współpracy między klientami, przedsiębiorstwami zarządzającymi odpadami i marką Tork, którzy razem tworzą zamknięty obieg ręczników papierowych. W ten sposób Essity wyznacza kierunek zmian w branży. Tork PaperCircle to tylko jeden z przykładów zaangażowania Essity w realizację postulatów Porozumienia Paryskiego oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ-u. Aby przyspieszyć postęp w realizacji tych inicjatyw, Essity koncentruje działania na 6 z 17 Celów ONZ, kładąc nacisk m.in. na działania na rzecz klimatu, odpowiedzialną produkcję i konsumpcję, czystą wodę oraz warunki sanitarne.

Źródło: Tork

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę